מה לובשים ביום אפרורי ? - coca style

10 בינואר 2016

מה לובשים ביום אפרורי ?

בימים אפרוריים שהדבר הכי קשה זה לקום להתלבש ולצאת מהבית, אנחנו נוטות ללכת על בטוח, כלומר פחות נשקיע בלוק צבעוני, נעמיס עלינו משהו מחמם ונצא, ונאמץ "הימור סטייל בטוח". אז איזה בגד נשלוף מהארון ביום אפרורי?


אז ברוכה הבאה למועדון שנקרא "חמישים גוונים של אפור " - הצבע האפור בדרך כלל הוא צבע שהוא מאוד גברי, ונשים ממעטות ללבוש אותו, אם כי בעונה הנוכחית הצבע האפור מככב, ואני שואלת אם יש קשר לסרט " חמישים גוונים של אפור" שהפך את הצבע האפור לכוכב של הנשים.

ביום אפרורי אנחנו שולפות מהארון את הצבע הכי כהה ומתרצות שהיום זה יום קר, ואין טעם ללבוש צבעוני, כאילו שצבע כהה מחמם אותנו (פסיכולוגיה בגרוש), הפעם הלכתי על לוק אורבני בדיוק ליום סגריר ואפרורי, ואם להיות מקצועית ללבוש צבע אפור זה מיומנות ענקית, ולא בדיוק ברירת מחדל, אנחנו חייבות לשים לב ולשלב פרטים נכונים, כי אחרת בין רגע אנחנו יכולות להפוך לקודרות, אפתיות, ומשעממות- אז בננות שימו לב, אף אחת מאתנו לא רוצה שיקראו לה "אפרורית"  !!!


ולכן הפעם בחרתי בשמלה בגזרה הכי טרנדית שיש אני מכנה אותה "שמלת קים קרדשיאן" שמלת גולף נצמדת שמבליטה את קווי המתאר, השמלה המהממת מהחנות של רמי לי - מתוך קולקציה חדשה מהממת ולא להריוניות, הג'קט הפרוותי הנעים הוא גם בצבע אפור ונקנה מאסוס והוא במיוחד נותן שואו.
הצבעוניות והטוויסט שהוספתי הם תוספות מעולם הביוטי- צירפתי לאפרוריות אודם בצבע סגול שיזניק את הסטייל, וכמובן שגם בידיים השתוללתי והכנסתי צבע לק כחול, ולא ויתרתי על התיק המהמם שלי - מייקל קורס שנרטב בגשם- זה רק מראה לכן שבשבילכן גם בגשם אני מצטלמת.
 

וזה רק מראה לכן שעם תוספות סטייל מדויקת, שוכחים שלבשת אפור, ולי מרגיש שהצבע אפור נותן להרגיש "הוט"
" yeah i`m hot " .  
אוהבת מאוד
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי