חג שבועות תעשה לך...!!! - coca style

25 במאי 2012

חג שבועות תעשה לך...!!!


הפסיקו לרגע את מרוץ החיים , תנו דרור לטבע העולם...ותארו לכם עכשיו חמש נסיכות יפיפיות חוגגות את סוף הקציר במופע חגיגי של כלים חקלאיים,טנא ,פירות העונה ,בגדים לבנים וכל זה לכבוד חג השבועות 2012.


אז לכבודכם נשים יפות נסענו לטיול מהנה ברחבי מודיעין לחווה אקולוגית שנקראת "אדם וחווה", רק השם של החווה כבר מכניס אתכם לסוג של חלום..אך במקרה הזה החלום הפך למציאות!!

אחד החלומות המתוקים שלי היה להתפרע בניחוח החציר,לטעום מהטעם המתוק של הפטל, וכמובן להירגע,לנוח, ולהרגיש אווירה כפרית ,אז חבריי אני יכולה לצעוק ולהגיד "עשיתי את זה"!!!!!

בשעות אחה"צ  שהשמש סינורה את פנינו התקבצו להם חמש דוגמניות יפיפיות : מאי רייס ,שני פלד, שוהם שיר, מיכל ישראל, ונטע טפר בסט צילומים מרגש, מפתיע ,נוסטלגי, וכולם לבושות לבן , הצבע הלבן תמיד יפה, מרשים,זך טהור ובעל עוצמה וכוח , אי אפשר לסרב לצבע הלבן!!

קצת פרטים ועדכונים על ההפקה המאפרת שלנו סיגל רייס המהממת איפרה את הדוגמניות בלוק טבעי,רענן,צעיר על סקלת הצבעים העדינים והחמים של הטבע,ודאגה לאיפור מושלם לדוגמניות שלנו.

אני  שאחראית על כל עניין הסטייליניג של ההפקה שמחתי להלביש את הבנות בלוקים שהשתלבו טוב עם הטבע, שילבנו את הלוק הנכון עם כובעים מקש, פרחים,פנינים,לוק של מכנסי ג'נס קצרות,שמלות..סרטים בשיער ושוב הרבה לבן!!

וכמובן רובי אהרון שהוא צלם ההפקה שסרק את השטח לפני ..בדק ומצא את המקומות הנכונים.. והוביל אותנו למרכז הפריים של התמונה בצורה הטובה ביותר והמקצועית ביותר.

זהו אחריי כל כך הרבה תיאורים כל שניתן לכם לעשות זה רק לדמיין ולראות מה חוונו שם.

אז בניחוח החציר, ובטעם סלסלת הביכורים אני מאחלת לכולנו חג שבועות שמח מלא סטייליניג ויופי!!


באהבה גדולה

לימור אלזמי - מעצבת אופנה וסטיילינג.




אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי