ערוץ האופנה הישראלי..!! כבוד לישראלית ! - coca style

6 ביוני 2012

ערוץ האופנה הישראלי..!! כבוד לישראלית !

בשעה שהפייסבוק נהיה כל עולמנו וכל דבר הכי קטן שקורה לנו נמצא שם ...מסתבר שדווקא אני תמיד האחרונה שמעדכנת אותכם על חיי ומעשיי.. והראשון שמודיע על מהלך חיי.. הוא הפייסבוק..!!
אז לכל חברייי המפרגנים,אחיי אחיותי, גיסי וכל עם ישראל תודה רבה , אני עוד לא הספקתי לעשות משהו. קטנטטן . ומיד "משתפים" "מלקלקים" "ומגלגלים" עליי!!  לא שיש לי בעיה עם זה להיפך שאפו לכולכם.. ותודה רבה.

אז לאלה שלא ראו  .רואיינתי  לערוץ האופנה הישראלי ,הערוץ  שלוקח אל מאחורי הקלעים את תעשיית האופנה והסטיילינג ... בתוכנית פאשן נט של האחת והיחידה שי לי שינדלר המהממת... והיא באמת מהממת!

להתראיין בשבילי זה לא פשוט במיוחד שאני תמיד נמצאת בעבודה שלי... מאחורי הקלעים , בטלוויזיה, בהפקות אופנה, בפרסומות ...ופתאום אני ממש ממש  בפנים בתוך הפריים משהו שלא ממש אופייני לי ..והכי מלחיץ זה פתאום להסתכל על מספר מצלמות ולך תדע איך תצא מזה...איזה שאלות ישאלו אותך? תרעד תפחד? תקיא את הנשמה... סתם צוחקת עבר עבר... עכשיו אני נושמת!!!

 שתדעו שאני שם רק בזכותכם ..כי הם התלהבו מהבלוג שלי.. וקראו לי לראיון בזכות הבלוג היפה הזה, שאני כותבת ומשקיעה , ושמחה לקצור פירות ממנו... אז תודה לכם, תודה לבלוג ,תודה לערוץ האופנה, תודה לאימא ואבא, תודה רבה לבורא עולם.(אני יודעת שאני נשמעת כמו מקסימום על השטיח האדום  ... אבל גם זה בדרך)

מצרפת לכם לינק... תגיבו ... תלקלקו .. ושוב תודה רבה (חנפנית שכמותי !!)

לימור אלזמי סטייליניג ועיצוב אופנה

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי