, ממש לא לנצח sweet sixteen !! - coca style

25 ביוני 2012

, ממש לא לנצח sweet sixteen !!

אז מה המצב אצלכם? מה בא לכם לעשות הקיץ הזה? חופשה לאין? מה תלבשו? כיצד תראו? הסטיילסטית לימור אלזמי מפנקת אותכם במהדורת קיץ אוורירית ו"נעימה" , וכהרגלה נוזפת מה ללבוש ?ומתי? ומה לא מומלץ?

 מה שהכי בטוח שהקיץ הזה יהיה דביק תרתי משמע !!!


שלום לכם יקריי האהובים אני רוצה לתאר לכם כיצד נראה יום בחייה של סטיילסטית שמשוטטת בין חנות לחנות ורואה עד כמה הבגדים שאנחנו לובשים כל כך ממוחזרים מחברה לחברה... ואפשר להגיד שכל החברות הם אותו הדבר, מעתקים מאחד לשני כמה שיותר את אותו טרנד ולי זה ממש נמאס...! אז השיטוטי רחוב שלי נהיו מאוד רגילים ,בנאליים, משעממים,ועד שבאמת אני רואה בגד אחר או בגד שונה אני מנופפת ידיים וצוהלת כאלו מצאתי אוצר wow !!


ישנה תופעה בכל העולם שישנה נטייה לחשוב שטרנד מתאים לכל גיל !  אבל לא !! ואני מדגישה לא !!!!  הכי כייף היה להיתקע לנצח בגיל 16 , אבל זה לא ממש כך באמת וישנם בגדים שעדיף להשאיר לתקופת הנעורים..
נשים מתלבשות כמו נערה מתבגרת שמות על עצמם צבעים זרחניים שאינם הולמות אותן , מסרבות להתאים את עצמם לבגד הנכון והכי מזעזע שעדין תראו נשים מסתובבות עם המכנס גזרה נמוכה, חולצת בטן למיניהם, ובגדים שלא ממש הם ואולי אפילו מחופשות לילדה של השכן!

הטרנד הראשון שאני רוצה להציג אותו זה טרנד המחזרי אור , הטרנד הכי מאוס, צבעי המרקר שהיינו משתמשים בהם בבתי ספר בכדיי להדגיש . ורוד זוהר/צהוב/ירוק את הטרנד אני ממליצה "לילדות" כן כן אני מדגישה ילדות !!! נשים יקרות הטרנד הזה לא מתאים לנו הזוהר הזה מבליט פגמים,חצ'קונים ומלא לא....?!!


הטרנד הבא הוא טרנד הפוייאר רינג'רס , ופה אני מתכוונת לטרנד הטייץ צמוד וזרחני , שאני רואה בחורה עם טייץ כחול אני נזכרת בסופר מן ! שאני רואה בחורה עם טייץ צהוב אני נזכרת ב"מחסן של כאילו", בקיצור עזבו אותכם מהטרנד הזה, אם כבר לאמץ את הטרנד הזה,  אני ממליצה באהבה ללכת רק עם טייץ מבריק שחור ,לי יש אחד כזה עוד מימי ריקודי הבלט שלי.. ובטח לחלקכם זה עוד שמור בבוידעם לא במודע מתקופת "גריז"אז לידיעתכן !!

עכשיו נעבור לטרנד שהוא תמיד נמצא ! קיים !! ותמיד כייף ללבוש אותו ! ופה אני מתייחסת למכנסי שורט ג'ינס קרועים , טרנד שנותן הרגשה של "זרקתי על עצמי משהו " , כל עוד את ילדה תהני ! אבל ככל שאנו מתבגרות ולא נמצאות בכל רגע נתון בחדר כושר יש סיכוי גדול שהרגליים שלנו כבר לא אותו דבר, אם החלטתן בכל זאת ללבוש ג'ינס תסתכלו במראה ותבדקו האם אתן חושפות לכולם את הצלוליטיס שלכן..  אני רוצה לסיים במשפט חכם מאוד של קוקו שאנל , האקסית המתולגית שלי " בגיל שלושים אישה צריכה לבחור בין אחוריה לבין פניה" (חוץ ממני בלי חוקים !! ) אז תחשבו טוב טוב לפני שיצאתן מהבית!


ולטרנד אחרון "מייד אין צייאנה" והפעם הוא מתייחס לאביזרי שיער , וזה הסרטים לשיער שמלופפים בברזל , סטייל איימי ווינהאוס ז"ל , אחד הטרנדים הכי קייציים הכי כייפים ,בובתיים ובאמת לימות הקיץ ! אבל שוב לזכור "לילדות בלבד " !!

נשים יקרות זכרו תמיד משפט שלמדנו שהיינו קטנים , ואנחנו מלמדים את ילדנו.. זכרו מי אתה ולאין אתה הולך... ואני מוסיפה למשפט הזה עוד מילה תראו מי אתה? ומה אתה לובש !!!!!

שיהיה לכולנו אחלה קיץ מרענן וטוב.. מבטיחה שפוסט הבאה אני יהיה יותר רגועה ופחות ביקורתית !

אוהבת לימור אלזמי סטיילסטית ומעצבת אופנה



צילום:רובי כהן
סטיליניג :לימור אלזמי
דוגמנית:דיאן אוליניק

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי