"שמחת זקנתי"-סטיילינג לגיל השלישי - coca style

28 באוגוסט 2012

"שמחת זקנתי"-סטיילינג לגיל השלישי



וואווו היום למדתי שיעור לחיים ! העברתי הרצאת סטיילינג לגיל השלישי  בבית הופמן בירושלים. הייתה הרצאה מדהימה עם קהל מדהים ושם קיבלתי שיעור לחיי האמתיים !

היום אני מצהירה בזאת ש"העולם לא שייך לצעירים " אלא למבוגרים/מבוגרות שביניכם !!

ופה אני מתייחסת לגיל השלישי.


בדר"כ רוב הכתבות שלי מתרכזות בצעירות ,שמה לעשות כל דבר "שיזרקו עליהן" הן תמיד יהיו יפות ומוצלחות. לא רק אני מתייחסת לצעירות אלא גם חברות האופנה. לא קיים חברת אופנה שמיועדת לגילאים אלו וחבל ! זה קהל טוב ! מקסים ! והכי חשוב זה קהל שיודע מה הוא רוצה!!!

 את הפוסט הזה אני מקדישה באהבה גדולה לחברותיי בנות הגיל השלישי, נשבעת שאתן באמת לא סתם מכונות "גיל הזהב" כי כל מה שיוצא מפיכן הוא "זהב טהור".


מודה ומתוודה שהפרסום להרצאה שלי היה אולי לא מובן במיטבו. לרגע שכחתי שהמילה סטיילינג שייכת לדור מודרני יותר ולקחתי על עצמי כהפקת לקחים שהיינו צריכים לקרוא לזה משהו אחר ולא סדנת סטיילינג. האוכלוסייה המבוגרת כנראה לא הבינה בדיוק במה מדובר.  זה נשמע להם הרצאה "פלצנית" ולא מובנת.  אז דבר ראשון בהרצאה היה להסביר להן מה זה סטיילינג, סטייל וסטייליסטית. נו באמת איך ציפיתי שהן יבינו זאת ??

בסדנה למדנו מה ההבדל בין סטיילינג לאופנה ואז הנשים היפות שלי הזכירו לי שסטיילינג זה "מודה" בלועזית ולחשוב שלרגע שכחתי שהמילה הזאת קיימת. הן ישבו וסיפרו לי על אותם מגזינים ובורדות עליהם הסתכלו והתעדכנו בהיותן צעירות.. נוסטלגיה שכזאת.

בהרצאה דברנו על נראות ופצחנו בדיון מקיף "מי עושה את הבגד"-  האדם שלובש אותו , או הבגד עצמו , או שינהם ביחד.  היה יפה ומדהים לשמוע את התשובות של הנשים אבל בסופו של דבר הגענו לפשרה שהתשובה היא לא חד משמעית !!!!! והכול תלוי במי את? מאין באת ? ולאן את הולכת?
 
טיפים חשובים לסטיילינג בגיל השלישי:

1.      להשתמש בבסיס נכון של הלבשה תחתונה, להפסיק לפחד ממחטבים.. ויאללה לכסות את הצמיגים.

2.      לדעת בן כמה אתה !!! לא להיכנע לתכתיבי אופנה ולצבעים שלא מתאימים לגיל (טרנד הצבעים הזוהרים שעלולים להבליט כל קמט)

3.      נשים מבוגרות תקפידו על אלגנטיות: בגד אלגנטי עם תפירה מוקפדת ובד טוב מראה על טיפוח ,סדר, יוקרה וכבוד.

4.      להשתמש בעליוניות /שרוולונים להסתרת הזרועות הרפויות.

5.      אקססוריז והשימוש בצעיפים ארוכים שיכולים להסתיר בטן רפויה וצוואר עם טיפ'לה קמטים.

6.      אקססוריז והשימוש בתכשיטים: כדאי להשתמש בשרשרת מעט ארוכה עם תליון ולהרחיק ב 5 סנטימטר מבסיס הצוואר  וזאת על מנת שלא למקד את ההסתכלות על הצוואר המקומט אלא שהתמקדות תהיה בשרשרת .


יש עוד הרבה טיפים ומבטיחה שאעשה לזה פוסט המשך... כך זה אולי יעודד אותכם לעקוב אחרי הבלוג שלי... (תחמנית שכמותיי !!)

יצאתי משם למדה ונרגשת , מה עוד שאחת המשתתפות אמרה משפט חכם שאני הולכת להשתמש בו הרבה! " יופי של אישה זה 10 , בגד של אישה זה 9 " נשבעת שהתלהבתי מהמשפט וראיתי בו פניני חכמה.

אז תודה רבה לכן בנות הזהב שלי ! תודה שלימדתן אותי להסתכל עליכן במבט שאני קטונתי בכל העניין של אופנה וסטיילינג במיוחד שאתן זכיתן לראות שנים והיסטוריה של  אופנה. בעבר היה ניתן להגדיר ולחלק לפי שנים מה רווח בכל תקופה, היום כמעט ואי אפשר לעשות זאת כי היום כל אחד הוא אינדיבידואל ,לכל אחד יש סגנון משלו וכל אחד מביא את האני מאמין שלו . אז תודה לכן שוב!

 


 

2 תגובות:

  1. הרצאה שניתנה אתמול בבית הופמן !!!!
    לימור ישר כוח - על הפוסט שמשאיר הרבה חומר למחשבה
    בשבילי הם רק נשים וככאלו הם תמיד יפות ומדהימות לא משנה הגיל
    שוב תודה
    turi

    השבמחק
  2. איזה קונסםט מקסים של סטיילינג לגיל השלישי, ואפילו סטיילינג סיעודי :)
    מידע על סיעוד לגיל השלישי בהחלט צריך לכלול גם סטיילינג! :)
    http://tigbur-siud.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי