פנויה לקשר - coca style

28 בדצמבר 2013

פנויה לקשר


הרי ברור לי שמי שנכנס עכשיו לפוסט רובו הגדול הוא גברים .. צדקתי?! אין אני טובה בלעשות טיזינג  !!

אז גברים יקרים היום.. אני פנויה לקשר אתכם!!

הפוסט מיועד בראש ובראשונה לגברים שילמדו סטייל מהכוהנת,ומיועד גם לנשים שיצחקו קצת על גברים (מותר לנו ! )

הסיבה לפוסט "סטייל גברי" באה בעקבות ששמתי לב שמי שמגיב בקביעות לפוסטים שלי. זה אתם ,ולכן היום יש לי דייט איתכם.. הנושא של הדייט הוא: מי אתם הגברים בעיני? מה אתם לובשים? ואיך הייתי מעדיפה שתתלבשו?


אז מי אתם הגברים? לנשים יש עולם ומלואו מבחינת בגדים, אופנה, וסטייל ואילו אתם גברים יקרים האופנה שלכם מתרכזת במכנס וחולצה ..ואם זאת ולמרות זאת עדין המכנס והחולצה יכולים להגדיר מי אתם ?
עפ"י מכנס וחולצה יהיה ניתן להגדיר האם אתה חנון? ערסווט׳, מעפן, דתל״ש, קיבוצניק, מושבניק.. אז תחשבו פעמיים לפני שאתם יוצאים מהבית ותשאלו אם זה אתם?! אני יודעת ומודעת שיש לכם נטייה לפחד להיתפס כשאתם מסתכלים על המראה... ואפילו יש גברים שמפחדים להתלבש יותר מידיי ולהשקיע יותר מידיי.. אז לא עוד!!!
 
מה צריך לעשות כדי להיות יפים?!
 
1. תלמד להכיר את עצמך:מי אני ? מה אני עושה? האם יש התאמה בין מי שאני רוצה לשדר שאני למה שאני לובש? 
2. תלמד קצת את המידות שלך: תגידו לי למה אתם אף פעם לא מודדים בגדים בתאי מדידה? אצל גברים יש כל מיני שיטות מדידה משלהם, העיקר לא למדוד.. לוקחים מכנס כורכים אותו על הצוואר, אני חייבת גם למצוא את הגרסה המקבילה לנשים.. מה אני יכרוך לה .. את הישבן?! (צוחקת ) 
גברברים. תשקיעו כמה  דקות בחנות ותקנו בגד שהוא לא צמוד מידי שמבליט את הקישקע.. ולא גדול מידי.. 
לומר את האמת מי שהכי נהנה מזה שאתם לא מודדים , זאת אני.. !! כי יש לי טריק קטן בכל פעם שאני הולכת לחנות ורואה את כל התאי המדידה של הנשים מלאים.. אני הולכת לתא גברים .. שאני אחכה.. מה פתאום?!
3. תהנה מקניית בגדים: גברים רבים מתענים לקנות בגדים. לפי הסטטיסטיקה אישה עושה בממוצע סיבוב קניות יום כן יום לא.. ואילו אתם הגברים.. אירוע כן אירוע לא?! 
ולכן גברים הגיע הזמן לשבור סטטיסטיקות, להביט בחלונות ראווה, לעשות סבוב דאווין עם שקיות שקנית .. ושאני  אעשה בוחן פתע ואשאל אתכם מה הטרנד.. תענו לי כמו סטייליסטים מדופלמים!!!
4. צבעים רבותיי: גברים נוטים ללבוש צבעים דומים.. אפור,שחור,כחול וחום . האם העובדה נעוצה בגלל שגבר רואה רק צבעים של windows ?! התשובה היא לא! גברים הפסיקו לפחד.. וזה הזמן להעז.. יש חרדל, צהבהב וקאמל, וורוד, וירוק בקבוק.. רק תעזו כבר!!
5. טיפוח אין ויכוח: לא לשכוח לבקר את מעצב השיער בכל חודש.. אם אתה מתחיל להקריח .. תגלח הכל .. אל תנסה להראות שעוד נשארו לך 4 שערות.
 לגבי גילוח זקנקן.. כן חובה אלא אם כן אתה רוצה להיראות ״שהיד״.
6.תרצת אופנתית: הכוונה לכל הבגדים שאתה לובש.. וכשמעירים לך מאיפה ?כבר בא התירוץ.. אשתי קנתה לי..אמא קנתה לי.. זאת חולצה  מהטירונות.. די תירוצים. תשקיע בבגדים!!
 
טוב אז מספיק ודי עם הנזיפות האופנתיות שלי... והגיע הזמן שתדעו שלמרות כל מה שכתבתי פה, הסקתי, קטלתי, נזפתי .. עדין יש לי קנאה עצומה בכם הגברים.. כי יש לכם "הקלות אופנה" בהתייחס לנשים.. אתם עם זיפים  קוראים לכם  סקסיים.. אתם כל החיים עם אותה תסרוקת ולא זקוקים לפאנים, וביבייליס , חופשה של גברים מצריכה ג'ינס אחד.. ואתם לא מתחרפנים כמו הנשים אם מישהו לובש אותו בגד .. אלא להיפך יש סיכוי שתהיו חברים טובים! 
אז גברברים....אל תתנו לאמא ולאישה לקנות לכם בגדים..תהנו להתלבש, למדוד, להביט במראה ואם עדין קשה לכם להתלבש.. תמיד אתם מוזמנים לסטייל אישי איתי.. אבל זה יהיה דייט יקר!! תתכוננו..

אז איך היה הדייט איתי....?  זה היה דייט שכנראה לא ממש הייתם רוצים להמשיך  לדייט נוסף.. או שכן?!
 
אוהבת תמיד
לימור אלזמי
יועצת תדמית ואופנה
052-8209320


 

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי