זהירות נמרת!!! - coca style

9 בדצמבר 2013

זהירות נמרת!!!

                        

ואני שחשבתי לתומי .. שאולי החורף הזה יפתיעו מעצבי העל ... ואולי יוציאו את החיות המשתלטים על הבגדים.. טעיתי!! כן כן ״בגדי הג׳ונגל ״ איילים, סוסים, תוכים וכמובן הנמרים!! הייתכן שהנמרת כבר לא טרנד וכבר מדובר פה ״בשמלה קטנה שחורה״.. כן כן !!

הסטיילסטית לימור אלזמי חוקרת אופנה, פיתחה תיאוריה חדשה בלקסיקון-״ תיאוריית הנמרלוגיה״ - לא תורת המספרים( נורמולגיה) אלא תורת הנמר( נמרלוגיה)

תאוריית ה"נמרלוגיה" מבוססת על טרנד ה״נמר״ כמו כל תיאוריה, תיאוריה נובעות לרוב מאבולוציות (שינויים תלויי תקופה, חברה ועוד) טרנד הנמר עבר בשנים האחרונות ״מיתוג מחדש״ בעבר"טרנד הנמר״ היה מתייחס לאישה בלונדינית לא טבעית עם חזה מפלסטיק .. בגד שיצר תדמית זולה, המוני, אך עם זאת גם חושניות וסקסיות , הנשים שהובילו את הטרנד הזה הן צ׳ולצולינה .. ופאג בנדי ועוד.
אך עם השנים ״ החליפו לנו דיסקט בראש״ והפכו את ״ טרנד הנמר״ לקלאסי, יוקרתי ושיקי ומכבד כל שטיח אדום , הייתכן שאם קוקו שאנל הייתה בחיים הייתה מכריזה על הפריט המנומר ״ כשמלה שחורה קטנה״... יס !!
תייאוריית הנמרולגיה כוללת בתוכה כמה חוקים, גם כך מדובר בבגד ששואג וצועק!!
אז איך להיזהר ולהישמר ולמתג את עצמנו כקלסיים ויוקרתיים... למרות שאתם נמרים!!
1. מינון
 לא להגזים כיום יש מצבור של פרטים מנומרים שימי פריט שיעשה את העבודה וחלילה אל תגזימי באובר פריטים כגון תיק  מנומר , פאנל מנומר, נעל מנומרת שלא תהפכי להיות ג'וג׳ו חלסטרה .. 

2. שילוב צבעים/ שילוב טרנדים
הנטייה של הטרנד המנומר היא ל"בגר " ולכן נסי לשלב את המנומר עם צבעים קלילים כמו ורוד ,צהוב ,ירוק, אדום אך בכל זאת אם תרצי להישמר ולשמור על איפוק וקלסיות השתמשי בצבע ניוד/ לבן/ קמל.
כמו כן לפאשנסטיות מתקדמות אפשר לשלב טרנד על טרנד כמו מנומר עם משבצות, עור, נקודות, פסים.. נכון שזה נשמע מזעזע אבל פאשניסטה אמתית יודעת לעשות זאת במינון הנכון ובמקום הנכון( ראו תמונה שילוב של מנומר ועור- מהפנט)
3.משמר הצניעות
אתן יודעות שאני רבנית קאפח ומטפטפת מוסר כרוני.. הבד המנומר הוא גם ככה מושך תשומת לב, ובינינו אי אפשר לפספס אותך שאת בסביבה .. העדיפי גזרה צנועה וקלסית אורך עד הברכיים.
מסתבר שהגבול דק בין זול לקלסיות .. אם בכל זאת החלטת להראות מנומרת:
1 .אשמח שתזכרי בי ״בתיאוריית הנמרלוגיה" .. ותחייכי !!
2. ברגע כשסיימת להתארגן, תסתכלי במראה ותאמרי לעצמך האם אני ניראת ״עצם ״ כל אישה רוצה להרגיש עצמות אבל הכוונה שלי "עצם" זה ראשי תיבות שהמצאתי שתזכרו לשלוט בתופעת הנמרת: 
ע עידון
צ צניעות
מ מינון



עכשיו נמרה אחריי שקבלת שיעור סטייל ממני !! לכי לצוד!!
שיהיה לכולנו שבוע טוב
שיקי ומבורך
אוהבת
לימור אלזמי
יועצת תדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי