סטייל לרוץ איתו - Angel's Confession - coca style

20 בנובמבר 2014

סטייל לרוץ איתו - Angel's Confession

 

הסטיילסטית לימור אלזמי מחפשת סיבות מספיק טובות  כדי לעשות כושר.. ומה הדבר היחיד שיכול להריץ אותי ?כן כן רק דבר אחד "סטייל".
אז "רצתי " לבדוק מה לובשים בחדר כושר.. ולאכזבתי.. ראיתי גברים שעוד לובשים חולצת "סיום מסלול", בנות שלובשות טייץ שרחמנא ליצן מבליט את הצמיגים, וכן עדין הצבע המככב בחדר כושר זה "שחור"- משהו אמר ששחור זה צבע מרזה... שוב מרפי...


Angel's Confession 
אבל החלטתי להיות חיובית ולהסתכל גם על אלו שהשקיעו.. ב"גוזיית ספורט" ואני יוצאת בהצהרה אם  זכית בגוף של בר רפאלי תשמחי, כי אז את יכולה ללבוש גוזיית ספורט.. אבל אם לא אל תתאמצי.. כי ברגע שאת מקפצת גם השומנים קופצים איתך.. ואת מוקפת מראות וגברים שריריים.. אז לא לעשות בושות!!
עם כל האכזבות שראיתי ,תמיד יש את הבחורות הסופר נדירות שיש להם סטייל ושיק, והתחלתי לגשש מה הם לובשות? מתי ? ומי? וגם דאגתי לעדכן אתכן.
אז מה לובשים לכושר ?
אני ממליצה תמיד להתלבש בהתאם לפעילות, ככה יהיה לך הכי נוח.אם לדוגמה את רצה/הולכת  בשכונה או יותר נכון "עושה סיבוב דאווין ספורטיבי"הייתי ממליצה על טייץ או מכנס קצר,חולצה או גופייה ונעלי ספורט טובות שירצו אותך למרחקים.
אך אם את בחדר כושר ועובדת על שרירי בטן  את יכולה ללבוש בגדים נוחים ולנעול נעלי סניקרס .
כמו כן "הלבשה תחתונה"- של חזייה ותחתונים  הוא בגדר חובה , רצוי לרכוש חזייה ותחתון מותאמים לפעילות ספורטיבית, שתרגישי נוח , ושלא יעוות את גופך.



Angel's Confession 

אז כסטילסטית שחייבת לכבד את המקצוע חיפשתי חנות מלאת סטייל שאוכל לקנות "אימונית" למכון כושר.. והרשימה שלי הייתה מאוד מדויקת : אני חייבת סטייל מיוחד ,סטייל רק שלי, צבעוני, מטאלי, מנומר, ומיוחד!! ותתפלאו מצאתי!!! ואפילו יותר ממה שחלמתי!!
נפתח ברח' שנקין בת"א מותג בינלאומי Angel's Confession  מותג צרפתי נשי עם סטייל  בניחוח פריזאי, ואולי בזכות זה נזכה להיות רזות יפות ושוות כמו הצרפתיות. היי לייט בחנות הוא שכל אישה נפגשת  עם מעצב  הבית שמעצב עבורה סטים שיותאמו בדיוק למידות גופך ולפי טעמך האישי.... גדול , ענק, היסטרי וייחודי כמו שאני אוהבת.
כמו כן בין הפריטים ניתן למצוא בגדים  ONE PICE: חליפות חלקים של אימוניות ספורטיביות בשלל גוונים ואורכים מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות  בהדפסים שונים, בגדי נוחות לבית  מכנסיי טייץ בהדפסים  גם של ג'ינס, חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה הכוללת:  וחזיות ללא תפרים, מגוון של חזיות  בייסיק החל מצבע גוף שחור ועד הטרנדים הלוהטים כמו נחש  זברה ומנומר.


Angel's Confession 
אז בננות נפגש במסלול ריצה, אני עם האימונית הזברה הלוהטת.
אוהבת האצנית לימור

בברכה
לימור אלזמי
יעוץ תדמית וסטייל
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי