הפרפיום של הסטייל שלך - coca style

22 במרץ 2015

הפרפיום של הסטייל שלך

הסטייליסטית לימור אלזמי מריחה את בואו של האביב, ומביאה פוסט מלא ניחוח וסטייל, אז נכון שלרובנו הגדול יש ערימה של בשמים שווים על השידה, אבל נו בינינו זה בדיוק כמו בגדים.. תמיד אנחנו רוצות עוד ועוד .. ובחגים אנחנו מעמיסות בניחוחות.
אז הפעם באתי לקראתכן , וממליצה לכן איך לבחור בושם מושלם שהוא מתאים בול לסטייל שלך ?!
 
אז בתור סטייליסטית דיי נראה לי הגיוני שצריך התאמה מושלמת בין הבושם שאת מתיזה לבין הבגד שאת לובשת.. אני לא מצפה עכשיו שמי שלובשת בגדי וינטאג' תתיז על עצמה את הבושם העתיק של סבתא, אבל כן אני חושבת.. שהניחוח יכול להוסיף ולשדרג את הבגד וליצור הילה.
אז אני יודעת שסיבכתי אתכן . ולא מספיק שיש לכן בשידה בושם חורף , קיץ, אביב, וסתיו , עכשיו אני גם מוסיפה לרשימה שלכן גם בשמים של לוקים.. לוק ספורטיבי, רומנטי, סטיילסטי..סקסי.. ועוד.. (שיגעתי אתכן)
אז יצאתי למחוזות הבישום.. ולהפתעתי גיליתי בשמים שבהתזה אחת היה לי דיי ברור איזה לוק מתלבש על הריח...
אז בטח אתן סקרניות..אז בואו איתי למחלקת הבישום:

בושם בסטייל אלגנטי:
אישה הקלסית האלגנטית מלאת הביטחון העצמי, האישה המחויטת שיודעת מה טוב עבורה שהולכת בביטחון ותמיד רוצה שירגישו ויריחו שהיא נמצאת בסביבה.

                                               

בושם בסטייל ילדי הפרחים והבוהו שיק:
 בושם רענן,זוהר ופרחוני, בושם שמשאיר אחרייך שובל של שדה פרחים , ונותן תחושה צעירה ורעננה ,הבושם של קנזו ומארק ג׳קוב יוצר אנרגיה פרחונית.

 
                            
                 
בושם בסטייל נערת הפופ-
מתאים לנערת פופ אייקונית עם סטייל של היפ הופ ורוקנרול.. הבושם של בריטני ספירס תמיד מפעיל אנרגיה ושובבות.

בושם בסטייל סקסי:
 מיועד לאישה מכשפת שיודעת לפתות ולעורר חושים, היא צריכה בושם ממגנט עם תמצית מרוכזת של חושניות. הבושם אנג׳י מון.. מפעילי חושים וכמובן יחד עם שמלת ערב שחורה קטנה.
 
 

בושם בסטייל פאשניסטות
מיועד למבינות אופנה בלבד, בחורה שיודעת את כל מותגי העל, מעודכנת בכל תצוגות האופנה ושבוע האופנה, ומעריכה ביתר שאת אופנת הוט קוטור , הבושם של ג׳וסי קוטור מושלם ושאנל האהוב עליי הם בגזרת ההוט קוטור.
 
 
                                  

בושם בסטייל אותנטי:
מיועד לנשים עליזות וצבעוניות.. שמשתמשות בכל פלטת הצבעים באופנה שלהם, שהשמחה נמצאת איתן יחד עם העליזות,השובבות.. בושם שמשרה הרגשה תוססת.. וממש מזכיר את הבגדים שלהם "דיזגוואל". 
                 


אז בטוחה שעכשיו אחרי שהתאמתן את הבגד לבושם.. והכל פיקס ומושלם.. והמחמאות כבר בדרך, תרצי שגם הגבר שלך יהיה כמוך עם ניחוח תואם לבגד, ולפינת הגבר , הרי הגבר שלך הוא ג'ימס בונד ,הצ'ארם ,הגברי והמושלם וחייב ריח חזק שיריעיד אותך..


מכירות את זה שאומרים לך " וואי איך התאמת יפה את העגיל לשמלה..." אני מבטיחה לכן שיבוא יום ואנשים יגידו "וואי איך התאמת את השמלה לבושם."- זה רק עניין של זמן,  ותזכירו שאני הראשונה שחזיתי את זה !!!

שיהיה לכולנו ניחוח מבושם תמיד בכל סטייל שיש
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי