מי אמר אני ולא קיבל... - coca style

23 במרץ 2015

מי אמר אני ולא קיבל...

בפוסטים האחרונים העליתי מוצרי שאנל שאני כל כל אוהבת.. ואז שמעתי את זעקת העם.. למה אני  מציגה מוצרים רק לאלפיון העליון.. אז הפעם אני מביאה מוצרי איפור איכותיים במחיר שווה לכל כיס, או בלשון העם ״מוצר עממי ״ ,ומה גם הולכת לחשוף פה.. סקופ שיגביר את האהבה שלכן אליי..



אז לכל זועקות האיפור למינהם המותג בורז׳אה הוא מותג צרפתי שעשה עלייה יחד עם העלייה הצרפתית. והסקופ הוא.. תהנה מרוכזות.. מדובר בחברת בת של שאנל.. אפשר לצעוק עכשיו הללויה!!!! 

אני מעולם לא למדתי איפור אבל בתור אחת שהעיצוב והיופי נמצאה בעורקיה אני מתאפרת יפה טבעי פלוס.. אבל כחלק מזה  שלמדתי עיצוב אופנה אני אוהבת לשחק עם האצבעות, הידיים, וזה בא  לידי ביטוי שאצלי בבית אין מברשות איפור וכל היצירה על הפנים נעשית עם האצבעות בלבד, מאחר כשאני אוהבת להרגיש ולחוש את החומר.. וברגע שנגעתי בצללית האפויה של בורז׳אה נהניתי.. כייף לטשטש איתה.. נוחה לשימוש.. ועמידה ביותר. 

המסקרה של בורז'אה יש לה יתרון אחד גדול מעל כולם..היא פשוט לא זזה..מפרידה ריסים וממלא אותם בצבע שחור כהה עוצמתי
עם האיילנר קצת הסתבכתי אבל לא באשמתו.. אלא באשמתי  בלבד , עברתי  ניסוי וטעייה וכמה ערוצי ביוטי ביוטיוב .. והמשימה הושגה בהצלחה ונהיה לי פס איילנר דק ממש כמו בסרטים ההודיים
ולאחרון חביב ולא סתם כי הוא חביב הקהל מכל המוצרים, הפודרה מדהימה נראת טבעית ובעלת טקסטורה משי, בתור אחת שלא אוהבת להעמיס במייק אפ בשעות הבוקר , אז זה הפתרון האידאלי ,מאוד מאוד נעים ונוח לשימוש.

רק עכשיו אני מבינה את המשפט  ״הבת של השכן״.. שאנל אהובה תודה שירדת לעם, והגחת לעולם את הבת בורז׳אה

אוהבת תמיד
לימור אלזמי- סטייל יעוץ ותדמית

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי