סמיילי בכל מקום - coca style

26 במרץ 2015

סמיילי בכל מקום

הסטיילסטית לימור אלזמי נמצאת ב 100 ימים של שמחה , ימים שמתועדים יום ביומו ברשת האינסטגרם, בימים אלה היא מברכת על כל דברים שגורמים לה חיוך ועושים  לה את היום לשמח יותר .



לפעמים עובר יום ועוד יום ואתן מרגישות שמשהו לא זז, דבר שגורם לכן פחות להעריך את החיים , אז לא עוד...!!! התחלתי למנות את הדברים הקטנים שעושים אותי שמחה ומאושרת בחלקי, וגיליתי שברגע שאתה מעריך נשימה,רגע, ומתנה בחיים הכל נעשה משמעותי וחזק יותר.
משתפת אתכן במוצרי טיפוח שגרמו לי להיות שמחה וכל פעם שאני מסתכלת עליהם אני רק מחייכת.
הרשת הבינלאומית ללין משיקה כל פעם סדרה מיוחדת ומסקרנת יותר ויותר , האביב הזה משיקה סדרה בהשראת אייקון הסמיילי,
אז מי לא זוכרת את הסמיילי בעברנו.. מדבקת הסמיילי שהמורה הדביקה לנו על החולצה שהתנהגנו כמו ילדות טובות , אך כיום בעידן הסמארטפונים האייקונים סמיילי רודף אותנו כמעט בכל הודעה,עד כדיי כך שהיום אנחנו לא יכולות לשלוח הודעה בלי סיומת של סמיילי...




בתור אחת שמאמינה באופטימיות , חיוביות, ושמחה לגוף ולנפש, התרגשתי מהליין של חברת ללין ושמחתי לגלות שיש לי סמיילי בקרם גוף שלי,בבודי מיסט, קרם ידיים,רגליים ומה גם שהכל בריח שהכי אהוב עליי בריח קוקוס, מודה שעד שלפני שיצא ללין בארץ הייתי מזמינה בחו"ל קבוע את הבאט אנד בוד בניחוח קוקוס... אבל באמת שהריח של ללין חזק יותר , נשאר הרבה יותר זמן.. ונו אתם יודעים הכי ישראלי שיש !!!



כמובן שהסמיילי לא רק בקרמים אלא גם באקססוריז , מגבת חוף, בקבוק שתייה, אבן רייחנית לרכב..
אותי לימדו פעם שהחיוך מדבק, אז שאני באמבטיה אני מחייכת , שותה מבקבוק ממים מחייכת, מתנגבת מחייכת והכל בזכות ללין שהפכה את כל היום שלי למחוייך ונעים.

וזכרו תמיד
הבגד הכי יפה זה החיוך שלנו 
חייכו תהנו ותשמחו
אוהבת
לימור אלזמי
סטיל יעוץ ותדמית
 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי