The It's All About Retro Collection - coca style

25 במרץ 2015

The It's All About Retro Collection

הסטיילסטית לימור אלזמי מביאה את אופנת הרטרו.. ומגלה לכם ששנות ה 70 חוזרים למפת הסטייל ובגדול, פוסט נוסטלגי שסבתא וגם את בטוח תתדלקו..


כבר בחורף הזה ראינו  הרבה היפים ובוהו שיק, הדפסים, מגפיים,וטרנד השכבות, אך הפריצה הגדולה של שנות השבעים יהיה דווקא באביב קיץ 2015 
 אתר סלונה שופינג פנה עליי לבחור בגדים שאני מתחברת עליהם וכמובן שכבר בבחירה שלי בחרתי בשנות ה 70 - בטרנד הפרנזים, אז מי שפספסה זה הזמן להיכנס..
 
                       
 
שצריך לתאר את תקופת ההיפים בא לי לשיר שירים של להקת Abba, אז מה יהיה נו .. חצאיות ארוכות ומאווררות, שמלה בהדפסים גאומטריים,ווסטים אוברסיז עם סיומת פרנזים,ווסט גינס,הפדלפונים חוזרים בגדול.. ואני תוהה איך הקהל הישראלי יקבל זאת .
בחברת פוארבר 21 שאני כל כך אוהבת יש את הקולקציה המושלמת "למראה הבוהו שיק" קולקציה פלרטטנית,צבעונית, והדפסים מובילים ומה גם שיש  שמלות קרושה נדירות,  חולצות בטן פרחוניות, שורטים, מכנסי פדלפון עם הדפסים הורסים במראה הרטרו.. זה רמז ממה שקורה שם":
 

 
ועכשיו בנות ישראל מהיום כבר אין תירוצים נפתחו חנויות חדשות בקניון איילון ברמת גן ובקניון ביג פאשן אשדוד, אז קדימה להסתער.

אז מה שנותר כבר עכשיו בננות זה להאריך את השיער , לעשות שביל באמצע, להוסיף סרט דק, ללבוש בוהו שיק ולשיר Mamma mia .
באהבה ענקית
לימור אלזמי- הבוהו שיקית
סטייל יעוץ ותדמית



תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי