קיץ בטעם ארטיק לימונצ'לו - coca style

14 באפריל 2015

קיץ בטעם ארטיק לימונצ'לו

הסטיילסטית לימור אלזמי הידועה אוהבת קיץ, שמש וים, מביאה " פוסט הפקתי" מרענן בטעם לימונצ'לו רענן.

אז למי שלא יודעת, כן נעים מאוד "יש לי מחלת הצהבת"... וכשמגיע הקיץ אני כבר מתחילה להצהיב... הפוסט הזה יהיה פוסט ג'וסי וצהוב במיוחד.

איזה צהוב אנחנו נלבש בקיץ  2015 ?

משפחת הצהובים על כל גווניו.. זה מתחיל כבר עכשיו באביב.. שהצהוב יהיה ממשפחת החרדליים וימשיך לקיץ עם "צהוב חלמון", "צהוב לימון" וצהוב בננית" .. אבל יש כלל חשוב מאוד שאתן חייבות לזכור, הצבע הצהוב הוא צבע יסוד שמדבר בעד עצמו ולכן שאתן לובשות צהוב שמרו על איזון ופשטות.. צרפו לשמלה נעל בצבע ניוד שיעניק קלסיות ושיק.. זר פרחים בצבע אפרסקי.. ואתן מלכות השיק !!!


ועוד צהוב אחד נוסף שלא יכולתי לוותר עליו... זה בגזרת האקססוריז לשיער, קשתות, סרטים,וטורבנים... קשירה קלה על הראש... ואת מהפנטת את כולם..


ואם אתן לא מהמעיזות ונסחפות בשמלה צהובה  .. קנו לכן תיק צהבהב כמו שלי, אשר יכניס אותך "לאווירה הקיציית".  אני יכולה לגלות לכן שבבית התעשיינים המרד 29, תל אביב  בסטודיו של  יואב רודי יש תיקים של לה-מראט שמיובאים מצרפת LAMRTHE ‏בצבעים מרעננים וקיציים , כמו צהוב, ורוד, כחול רויאל, ירוק דשא, לבן חגיגי..
 יש שם "חגיגה של תיקים" לנשות עסקים, לגבררים שלנו, ולפאשניסטות כמונו , כנסו לאתר להתרשם : https://www.facebook.com/rudi.yoav?fref=ts
              
                
            

אז כיאה לקיץ המתקרב.. כל התמונות הם מתוך הפקת אופנה בטעם לימונצ'לו...  מי שעומדת מאחורי זה, היא "אישה והאגדה" לורן  שיין שהיא אומנית האיפור.. וגם המעצבת הבלעדית של הגבות ההורסות שלי , כנסו לדף הבית "-לורן  שיין" - וקבעו תורים.. אני התמכרתי!!
https://www.facebook.com/LOREN.MAKE.UP.ARTIST?__mref=message_bubble
הצוות של הפקת  הלימונצ'לו :
איפור, שיער סגנון: Loren Shine Steinberg
צילום: Asi Bitton
דוגמנית: Lee Aivas
אביזרים וסטייל: Limor Alzami וPerach De-medonsa


קיץ נעים ואוורירי לכולנו... ותודו שהפכתי את הלימון ללימונדה ...
אוהבת לימור אלזמי
יזמית אופנה- סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320




 

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי