טוייסט אופנתי וסביבה ירוקה - coca style

9 באפריל 2015

טוייסט אופנתי וסביבה ירוקה

הסטיילסטית לימור אלזמי מתגייסת להגנת הסביבה, ואוספת על כל הג'אנק בגדים שלא משתמשת בהם, ומעבירה לסל מיחזור. האם מדובר בעוד סטייליסטית שוחרת הגנת הסביבה ???

הפוסט  הבא יהיה ירוק, עם שפע של סטייל סביבתי , יש סיכויי שעד גמר קריאת הפוסט .. כולכן תהפכו "לירוקים", ול"שוחרי הגנת הסביבה " ואז אני את שלי עשיתי, בעולם הזה.




 אותי תמיד עניין כל העניין של המחזוריות בגדים , ותמיד שאלתי את השאלה .. האם באמת ממחזרים? מה עושים עם זה?
אז סוף סוף יש לי תשובה, חברת h&m מקיימת הבטחות, ואם עד עכשיו הם יצאו בקמפיין שנביא בגדים שאנחנו לא משתמשים והם ימחזרו.. אז עכשיו אני רואה את ההבטחה בעיניים שלי.
וכמו שהפרסומות אומרות.. "הפסולת לסל וחסל", אז זה לא רק פרסומת אלא אמת לאמיתה זורקים לסל.. וממחזרים... אז מי מצטרף אליי "להגנת הסביבה "?
בחברת h&m דאגו לסביבה שלנו וכבר ב 14/4 נוחתת בישראל אופנה מתחשבת בסביבה.. שעשויה כולה מחומרים מתחשבים..סטייל של שמלות עם הדפסים שנעשו בעבודת יד עם חרוזים ממוחזרים, ציפורים מצוירות ביד, עם הדפס משיכות מכחול, ודייטלים מיוחדים.
האקססוריז עשויי מפייטים ממחוזרים, ומעגילי מתכת ממוחזר.
השתגעתי מהסטייל .. מהסגנון היפני ועד השיק האפריקאי.. אז במקרה שלי פחות דיבורים ויותר תמונות שתראו על מה אני מדברת!!





נו עכשיו באמת .. אחרי שראיתן את התמונות.. אפשר להאמין שהבגדים ממוחזרים... הייתי קוראת לזה "נפלאות הטבע" , אז בתור שוחרת סביבה, לי בארון חייב להיות "פיס" מיוחד וממוחזר, ולכן אני כבר מודיעה רשמית שבתאריך 14/4 אני פותחת את החנות בעזריאלי.


  באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה 

052-8209320

2 תגובות:

  1. ואו הבגדים הורסים!
    כל הכבוד לך! ללא ספק אני בעד וזה דבר חשוב למחזר בגדים!
    אחלה של רעיון, יצירתי ומקורי...

    בלוג מקסים!
    נשיקות❤️

    www.mycatwalkblog.blogspot.co.il

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי