סטייל לתפארת מדינת ישראל - coca style

22 באפריל 2015

סטייל לתפארת מדינת ישראל

הסטייליסטית לימור אלזמי מדליקה משואה לתפארת מדינת ישראל לקראת חגיגות יום העצמאות.. ודואגת להביא לנו פוסט עמוס בסטייל ועמוס בצבעי כחול לבן.

את הפוסט הזה אני כותבת בלהט..כי מי שמכיר אותי יודע אני ציונית,שורשית ונושמת את ארצנו..והפעם יצאתי לבדוק איפה יש סטייל חגיגי לכבוד יום הולדתה של מדינתנו. וגיליתי שפע של טוב...


אקססוריז:
רשת התכשיטים מגנוליה ,הפתיעה בסטייל כחול לבן ועם כבר ציוניות כאחת שמסתובבת עם טבעת ארץ ישראל, וטבעת מגן דוד כדרך קבע. חסר לי רק שרשרת כדיי להצהיר בריש גליי ..אני ישראלית יהודיה כשרה, אז תודה מגנוליה.


אם כבר להיות ישראלי..אז לתת כבוד למפעל "שעוני עדי" שנמצא קיבוץ קבוצת יבנה שהוקם הרבה לפני שנולדתי והם הציונים והאמיצים.. הם השיקו שעון סופר קלאסי וכמובן גם כאן הסמליים הישראלי-ציוני מככבים.
 

משקפיים- אז אתם יודעות שהיה לי מחסום של משקפיים ..שהשתמשתי רק עם זוג אחד..אבל המחסום השתחרר ומאז אני מפנקת את עצמי במשקפי שמש בכל מיני צבעים אז חברי הטוב מארק ג`אקוב השיק משקף הכי כחול לבן.. ובקרתי ברשת אירוקה והעמסתי,אז תקבעו אחריי באינסטגרם בצהרי יום העצמאות אחשוף אותם עם המנגל ומרשמלו על האש!!
 

נעליים - טוב לא מרמה את עצמי אני קוקטית.. ולפעמים לא בא לי להשתעבד לעקבים..ובא לי נעל שטוחה שתעניק לי את הביטחון ,סטייל, והשיק גם אם אני לא על עקבים.. אז אני מודה לחברת קדס המושלמת שהשיקו את נעלי הבד הכי מושלמות על האדמה שאני דורכת, יפות אבר.. וגם דאגו לכפות רגליי, אז עכשיו כבר לא יצעקו לי "את שוברת את הגב שלך עם העקבים"..כי החלטתי לרדת לעם ולהיות על שטוח ובסטייל, אז זה הדגם שבחרתי לי ליום העצמאות.
 

לק - אם כבר להתפרע בסטייל כחול לבן אז גם "סטייל לאצבעות"-  לק כחול לבן של רשת  Opi שאפשר לרכוש במתחם שרונה.
 
טיפוח - ואם כבר כחול לבן אצלי בשידה באופן שגרתי יש קופסה קטנה כחולה של קרם רב שימושי של ניוואה אני מאוד אוהבת את הריח, הוא הריח הכי קלאסי, ועדין ,ריח של ניקיון  וגם זה ריח שמזכיר לי נשכחות איך הייתי מתגנבת לחדר של סבתא ומורחת על עצמי את הקרם, אבל בהחלט גדלתי ועכשיו מפנקת את עצמי כל פעם מחדש עם מוצרי ניוואה.. ומה גם כל פעם שיוצא מוצר כחול של ניוואה אני רוכשת ואז כל השידה כולה כחולה. ראו וקנו.
 
 

ולכחול האחרון החביב עליי מכולם.. תיק הורס  שאם קייט מוס מסתובבת איתו בראש מורם אז מי אני.. אז התיק הוא של חברת  longchamp , חנות הדגל נמצאת בקניון רמת אביב . בטח לחלקכם השם של המותג מאוד מוכר וזאת בגלל הרעיון הגאוני של התיק -התיק המתקפל,  החברה משיקה ליין של תיקים נוסף ומביאה בסטייל שונה ואחר עם רוח עיצובית וחדשנית.. ואני חושבת שזה מושלם.  
 


אני יודעת שצבעתי אתכן בצבעי כחול לבן אבל אתן יודעות "לא כל יום חג" שיהיה למדינתנו שנה פוריה וטובה שנדע שלום
אחווה רעות ושנעמיס בסטייל 
אוהבת
לימור אלזמי
יזמית אופנה-יעוץ סטייל ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי