"מחלת הצהבת" - coca style

30 באפריל 2015

"מחלת הצהבת"

הסטיילסטית לימור אלזמי ד״ר לאופנה מאבחנת מחלה חדשה בגזרת האופנה״ מחלת הצהבת״ אז  פתחו יומנים עכשיו ורשמו לעצמכן תור לרופא כי מדובר פה במחלה ארוכת טווח ומדבקת במיוחד.

התסמינים למחלה :

צעירה בנפש

מלא תעוזה ועורמה

הרבה שופוני

קיץ שטוף שמש

אם להודות על האמת בעברי לא סימפתי את הצבע הצהוב, הסיבה נעוצה כי הצהוב היה מזכיר לי את "הטלאי הצהוב" ומעצם הצבע היה לי רתיעה אופיינית .. אבל מהר מאוד זה עבר, והבנתי שצבע צהוב הוא  גם לדברים שמחים וטובים.
כיום אני מאוהבת בצבע הזה ... אני רואה צהוב בעיניים ופשוט נהנית, צהוב מזכיר לי ימי השמש.. מה עוד שמזכיר לי שאני זקוקה לחופשה.


 אז בואו נקדים תרופה ל"מחלת הצהבת" ונבחן את התופעה:

1. לא כל אחת יכולה ללבוש צהוב- צבע צהוב , הוא צבע יסוד עם הרבה תעוזה ,כוח, מי שלובשת צהוב צריכה ללכת על זה עד הסוף.. ולהראות ״אני״ כאן.
2 . הצהוב הוא השחור החדש הוא הולך עם כל דבר , הוא קיבל את החותם שלו בטקסי האוסקר האחרונים ששם כיכב הצהוב מה שגרם לשינוי תדמית של הצבע למפואר ומכובד.
3. נשים רבות מתרחקות מהצבע הזה ונרתעות ממנו כי חושבות שלא מתאים לעורם.. אך גם לזה יש תיאוריה , אם זכית בעור שזוף  לבשי צהוב לימון חזק שיהיה מדויק בשבילך. ואם את בהירה, אז הצהוב פסטל - צהוב בננה , יהיו מושלמים עבורך.
4. ואם לא הצלחתי לשכנע אותך "במחלת הצהבת". ואת לא ה״מאהבת״ של צהוב  אז אל תתקרבי לזה בבגד ושלבי זאת באקססוריז :תיק, חגורה, נעל שרשרת וכ"ו.



מברכת אתכן בקיץ לימוני, בנני עם הרבה שואו.
וזכרו תמיד עם צהוב את תמיד ״ פצצת אנרגיה צהובה״
 
 אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ואופנה
052-8209320

2 תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי