מה הבגד שתלבשי בחג אומר עליייך?!! - coca style

21 במאי 2015

מה הבגד שתלבשי בחג אומר עליייך?!!

הסטייליסטית לימור אלזמי מכניסה אתכן לחג השבועות המתקרב ובא.. ומביאה בלבוש חגיגי לערב חג .

אני יודעת שלפני כל חג יש ריצות, והכנות ,וקניות.. ובקושי נשאר זמן לשוטט בקניון.. ואז את מגיעה לארון בערב חג.. לובשת את החולצה הלבנה שקנית בראש השנה ומתפללת שאף אחת לא תזכור לך את זה, הפעם אני גוערת בך..שאין תירוצים...אני פה להפיג את הלחץ של החג ולגרום לך להתחדש .. אני ימנה לך את כל האופציות שיש בכל חנות, ויהפוך את חייך קלים, ושיקים.. אז במקום שתסתובבי ממקום למקום, ותבזבזי זמן בחיפושים, תסתובבי לקניות עם הפוסט שלי. 

הופעות חגיגיות לערב חג:
לאורחת שאוהבת להתלבש חגיגי -
האופציה היא הבגד הלבן תמיד מרשים ונראה מיוחד וחגיגי , וגם זה אחלה דרך להתחמק משטיפת כלים בסוף הארוחה "התירוץ" .תמיד מתקבל בהבנה ..( א' בבקשה לא ללבוש לבן..אין תירוצים )
 ברשת הוניגמן הציעו אופציות שילוב מעניין ניוד ,קרם ולבן.
  שמלות הדוקות לגוף, חצאיות מתנפנפות, קומנו פרנזים ועוד.
  
לאורחת שאוהבת להתלבש כמו המשפט "את יפה שנוח לך" -
תבחר בבגד נוח קאג'ואל  עם אמירה סגנון ושיק. אפשר לשמור על השיק עם טרנד האוברול בעל ההדפסים הגאומטריים ברשת גולברי יש אוברול מהמם עם תוספות אקססוריז שמקפיצות כל הופעה.
 
לאורחת שרוצה שיגידו לה.."יא מאיפה?"

האורחת שתמיד רוצה להפתיע בדרך כלל קונה בבוטיקים ובמעצבים ,עושה שילובים מעניינים ויודעת להיות מסמר הערב ..
האופציה האחרונה היא בוטיקית יותר.. מותג קפסולה שהפרזנטורית היא " החברה של אייל גולן" 
 RINASCOMENTO- ניתן להשיג בחנות היבואן של RINASCIMENTO דרך  בן צבי 84 (בית פנורמה)סטודיו 617 ת"א, ירושלים –מרכז  סיידוף , ובבוטיקים המובילים ברחבי הארץ.
www.rinascimento.co.il
 
לאורחת שאוהבת לשדר שמחת חיים, נשיות,ושהחיים שמחים ועליזים -
 תלך על שילובים  צעירים ומרעננים .. היא תהיה הכי בולטת ויפה  בשולחן החג הרבה בגלל שהיא מביאה עם הבגד.. תפלרטט בשיער ותמשוך חיוכים. בקריזי ליין יש שמלות הופעות מדהימות מלאות נשיות שמחת חיים והעצמה.
 

בטח אתם מאוד סקרניים מה אני לובשת לחג השבועות ומה זה אומר אליי?!
כנסו לאינסטגרם תתעדכנו limor alzami
שיהיה לכולנו חג שמח עם הרבה שמחה שיק  וסטייל
 
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי