מה הם מוצרי השנה לשנת 2015 - coca style

22 במאי 2015

מה הם מוצרי השנה לשנת 2015

הסטייליסטית לימור אלזמי השתתפה בטקס מוצרי השנה.. ובחרה את מוצרי הביוטי והקוסמטיקה הכי טובים שיש בקטגוריית פרס החדשנות.

כיאה למי שנמצאת כל היום עם אנשים יפים.. אני נחשפת גם למוצרים שעושים אותנו יפים ונינוחים, הנבחרת שבחרתי למוצרי השנה תהיה עבורי הפק"ל הקוסמטי שלי ,כי בלעדיהם זה כבר לא יהיה אותו דבר.
 
 
מהם מוצרי השנה שעלו בי חיוך ענק-
 
1.שול פדיקור אקספרס לרגל- בתור אחת שמחוברת לאדמה או יותר נכון לרצפה.. שמתהלכת בבית בלי נעל בית ובלי גרביים אלא רק יחפה, אני מחויבת להתייצב לפדיקור יותר מבנאדם ממוצע.. אבל שול פדיקור דאגו לרגליים שלי .. למכשיר ביתי קל ונוח .. כמה שפשופים על הרגל ויש לי רגל חדשה, הכי מוצר השנה!
2.מייק אפ רבלון cc - אני לא יודעת איך הבוקר של כל אחד ממכן, אבל אני יכולה לספר על שלי, אני קמה עם מלא אנרגיות ליום עמוס של עבודה, מתקלחת ,מתבשמת, ומורחת את המייק אפ של רבלון cc , זה אחד ההנאות הצרופות כי לי הוא מרגיש קרם לחות מזין ובפועל הוא נותן גוון מייק אפ עדין , המייק אפ נותן הרגשה טבעית,קלילה,ומראה יומיומי,הכי מוצר השנה!
3.שמפו של טוני וגיא-אז כן כולכן יודעת שהשיער זה החולשה שלי והשיער שלי הוא חלק מהארון בגדים שלי, ואני חייבת שינויים כל יום ויום ,את המותג טוני וגיא הכרתי בזכות החיבור המושלם של המותג לפאשניסטות לטרנדים ולאופנה..
ועכשיו בא לי להלהיב אתכן ולספר לכן שהשמפו לשיער של טוני וגיא בכל חפיפה מדגיש את הגוון הערמוני של שיערי ועושה אותו בריא טבעי וחלק, וזה סוד הקסם של השיער שלי. הכי מוצר השנה!
4. סרום של קליניק- Clinique Smart Custom- Repair Serum- זה הסרום הכי רנטגן שיש, ברגע שאת מורחת אותו לראשונה הסרום מבין מה בדיוק העור שלך.. ואיזה טיפול הוא זקוק, מדובר בנוסחת קסם עם 37 פטנטים טכנולוגים,  שהסרום יודע איזה תיקון את צריכה ,מתאים לכל גיל ,לכל סוג עור ולכל צבע עור, הכי חלום שיש! ניסיתי את המוצר מתוך ידיעה ברורה שיש לי נקבוביות פתוחות..אמרתי בוא  נבדוק את הסרום??!
ואני יכולה להעיד על עצמי.. שהנקבוביות שלי לא בולטות כמו שהיו לפני, לדעתי יש פה מטה קסמים.. בקצב הזה.. אני הופכת להיות בר רפאלי.. הכי מוצר השנה!
5. קרם יום מפסל לפנים ולצוואר של חברת קרליין- anti gravity -מה עושים כדיי להיות יפות וצעירות, מתמרחים בקרם יום ולילה,אם להודות על האמת התחלתי להשתמש במוצרי קרליין בזכות הפרזנטורית גל גדות שאני מאוד אוהבת.. ומאז יש לי תמיד בשידה מוצר של קרליין, הפעם אמא שלי התפנקה בקרם יום המפסל ואחרי 28 יום כבר הרגשתי שינויי בפניה של אימי,זה מוריד משמעותית את עומק קמטים, מפחית קמטי הבעה,מונע עור רפויי וממצק . הכי מוצר השנה!
 
מאחלת שכל עולם הביוטי והקוסמטיקה יתפתח,יגדל,ויצמח משנה לשנה ויעורר כל פעם חדשנות ויצירתיות,  והכי חשוב שנשאר צעירות ויפות לנצח.
 
אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי