מי מפזרת נשיקות לכל עבר ?! - coca style

22 ביוני 2015

מי מפזרת נשיקות לכל עבר ?!

הסטייליסטית לימור אלזמי מפזרת נשיקות לקוראיה וחותמת בנשיקה עם אודם כתמתם.


אז מי שמכירה אותי בחמש שנים האחרונות יודעת בדיוק מה הייתה החולשה שלי..בענייני אודם.. אדום כתום !!!
זה התחיל באודם אפרסקי, אחר כך המשיך באודם כתום משמש.. כתום גזר.. ופתאום קבלתי סיבוב ועברתי לצבעים ניודים,אדומים וסגלגלים.
 
הקיץ הזה נהיה עבורי נוסטלגי והחלטתי להחזיר עטרה ליושנה ולחזור לאודם הכתמתם שלי.
אז שמעתי על האתר של קליניק ואמרתי לעצמי נבדוק נראה איך האתר עובד (סקרנית שכמותי ) !
הבחירה הייתה קשה מתוך מבחר רחב של 16  גוונים , מצאתי צבע מושלם כמו שאני אוהבת
הגוון שבחרתי poppy pop  מספר 6, צבע כתמתם אדמדם יפיפה.
בשתיים בלילה אני מזמינה את האודם וכבר בבוקר שליח דופק לי על הדלת עם הקופסה והאודם, וללא ספק זה עשה לי את הבוקר!!



כבר מהמריחה הראשונה של האודם זכיתי למבטים ומחמאות. הכיף באודם הזה הוא pop lip + prime שמדובר גם בשפתון עשיר שהוא גם פריימר ומרכך לשפתיים במוצר אחד, בתור אחת שמכורה לאודם הוא עמד בעמידותו כ 8 שעות ושתיתי ואכלתי בין לבין.. כמו כן המפתיע שהשפתיים נשארו לחות. 



הבונוס של קניות מהאתר -
ממליצה לקנות דרך האתר מאוד נוח וזמין בכל שעה, ובבית ובמזגן ובלי לכתת רגליים או דיילת שדוחפת לך מוצרים לסלסלה.
מקבלים מתנות שוות בכל קנייה אני קבלתי תיק איפור ו 2 מוצרים מוקטנים.
חוויות קנייה מרגשת וכייפת-ממליצה בחום !!!
היכנסו לאתר הקניות של קליניק

נשיקות
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

  1. הוו אילו תמונות צבעוניות ויפות :} תתחדשי בובה באמת שפתון מעלף!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי