על גגות תל אביב - coca style

24 ביוני 2015

על גגות תל אביב

הסטייליסטית לימור אלזמי נצפתה על גגות תל אביב בתצוגת האופנה של פאם פאטל ומעדכנת מה היה שם בתצוגה, ואיזה סטייל ירדוף אותנו בתקופה הקרובה?

 
לאירוע החגיגי הזה הגעתי בחיוך גדול , כי כבר הכינו אותי מראש לאירוע גדול וגרנדיוזי .. האירוע התקיים על גג האירועים של מלון מרינה.
הדוגמניות על המסלול לבשו שמלות של המותג "מיס גיישה"  של המעצבות מורן מדר ואורית שלו, כמובן שמתחת לבגדים- "הקולב של הבגד" היה ההלבשה התחתונה של פאם פאטל, אז מהיום שאת מתלבשת תחשבי טוב טוב מה הבסיס של הבגד כי מסתבר שהבסיס מעמיד את הבגד טוב יותר.
 
הדוגמניות לבשו בגדי חוף מהממים שנבחרו בקפידה על ידי  הסטייליסט אייל חדד, את הכבוד אני מוקירה לחברת
SILVIAN IMBERG  - למי שלא מצלצל לה השם, אז כדאיי שתתחיל לדקלם את המילים " סילביאן אימברג" , מאחר שמדובר במעצב אופנה ישראלי שכבש את העולם ,אומן ויוצר  בגדי חוף בישראל ומפיץ את עיצובו בעולם , והכי רחוק בינתיים כשהגיע זה לתחרות מיס יוניברס, כבוד !!! תנו לו בכפיים !!!
הקולקציה שהייתה בתצוגה הייתה :כפתן לבן פרנזים, מעיל אורגנזה צהוב, שמלת קרושטה פתוחה שחורה, חולצת משי מודפסת שחור לבן .. תכף תישארו כולכן המומים.
 
 
כמו כן על עמדת התכשיטים כיכב המותג "דוקיונאפו" של המעצבות מיכל דואק וורד קורן כמו כן גם מעצבת התכשיטים- שגית רביבו.
בין הנוכחים באירוע היו :חיים ושגית רביבו, יובל כספין, לירן כוהנר ,סופי טייב, אלכסה דול ורז זלצרמן, ירדן הראל ,איתי תורגמן, סנדרה רינגלר ועוד רבים .
 
זאת תמונה כדיי להמחיש לכן את האווירה ששררה שם -



 

הפעם אני לא ארחיב במילים, כי הכנתי לכם ולוג מתוקשר ..עם כל מה שהיה שם !!!
תודה לצלם הצמוד שלי יקי ציממרמן שדואג לתעד כל אירוע.
 
 
נשיקות
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי