שיטות חילוץ והצלה מפני דיילות יופי - coca style

24 ביולי 2015

שיטות חילוץ והצלה מפני דיילות יופי

הסטיילסטית לימור אלזמי מביאה פוסט סטייל ושיק לכל המכורות איפור וטיפוח שמגיעות לרשתות הפארם וצועקות "הצילו דיילת" .
 
הרבה פעמים אנחנו מגיעות לרשתות הפארם והדיילות קופצות ורוצות לדוג אותנו או יותר מדויק-  את הארנק שלנו.
אז הפוסט שלי בהשראת התוכנית שאני הכי אוהבת "ארץ נהדרת" וכמובן שדאגתי להוסיף את הפלפל שלי והסטייל של החברה הטובה שלי שמתלווה אליי לכל קנייה- אנה דלה רוסו.
 

 אז אם אתן רוצות להיות חכמות כמוני וכמו אנה דל רוסו ולקנות רק מה שאתן רוצות ואוהבות, הפוסט הזה רק בשבילכן- שיטות חילוץ והצלה מפני דיילות יופי -

  • בשאלת - צריכה עזרה? מניתי לכן כמה אופציות לענות לדיילת :
  • לא תודה היום לא באתי לקנות - הן לא יבזבזו את הזמן שלהן על לקוחה לא פוטנציאלית.
  • לא תודה אני באתי רק להריח בושם שממילא קיבלתי מתנה.
  • לא תודה באתי רק להתאפר היום - בדר"כ הן מתעצבנות מזה ונותנות לך להיחנק עם האיפור לבדך.
  • לא תודה באתי לראות משהו כי אני רוצה להחליף - החלפות מעלות להן את הפיוזים .
  • לא תודה אני רק מסתכלת על המספר של המייק אפ ומזמינה מהאינטרנט.
  • לא לענות לחיזורים שלהם - הן ימכרו את סבתא שלהן כדי שתקני מהן משהו .. כשתכנסי הן ינסו להתחבב אלייך.
     אם הדיילת עם ניסון רחב היא יודעת שלשאול אותך אם את צריכה עזרה זה כבר לא עובד... והשיטה החדשה שלהן היא חנופה .. אז אל תאמיני .  הן יגידו לך שהתלבשת מהמם, שהתיק שלך הורס , אבל אל תתני לחיזורים שלהן לכבוש את ארנקך.
  • שפת גוף - תהיי קשוחה, אל תחייכי, תראי מנוכרת, תרוצי ממחלקה למחלקה, תהיי ממוקדת עם רשימה קניות מסודרת ואל תשירי מבט מולם- תהיי חמורת סבר ואפתית. 
  • תחבולות הסמארטפון-  טוב אז את השיטה הזאת למדתי מהסלב שהם אומרים לי שאם הם רוצים לעבור בשלום את הרחוב בלי שיציקו להם הם ישר מתקשרים לחבר כלשהו ומנהלים שיחה. אותו דבר אפשר ליישם גם ברשתות הפארם להגיע מראש עם שיחה לקדוח ואז לא לתת לדיילת להשחיל מילה... ויצאתן בשלום.
 
שעות חילוץ והצלה - לעשות את הקניות ממש צמוד לפתיחה או לסגירה , בדרך כלל כשהן פותחות משמרת הן עסוקות או בסגירה שאז הן כבר ב"לחץ בית" ואת פחות מעניינת אותן.

יצאת בשלום, קנית את מה שאת אוהבת, הגעת לקופה והקופאית צועקת לך "מבצעי קופה" !! כאן אני לא יכולה להמליץ לך כלום כי אני קונה הכל !!!!  כי בקופה מצליחים לעבוד גם עליי !!
 
נ.ב
אם אחת מקוראיי הנאמנות היא דיילת אנא ממך אל תפגעי וראי את הפוסט כמערכון הומוריסטי בלבד !!

שיהיה לכולנו קנייה נעימה שנקנה בשלום.. ונצא בשלום ..
 
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

2 תגובות:

  1. הדיילות בסופר פארם זה פשוט נורא! גם אם רציתי לקנות משהו, הן גורמות לי לרוץ משם ולחפש באינטרנט במקום...

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחח הרגת אותי! פוסט שנון ומצויין ^_^ תקשיבי, אליי הן נשמכות כמו זבובים לחרא, ולא מה אני אגיד הן ממשיכות ללכת אחריי כאילו אני מינימום רוטשילד עם ארנק טפוח.

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי