כל האמת על המייק אפ החדש של לנקום Miracle Cushion - coca style

21 ביולי 2015

כל האמת על המייק אפ החדש של לנקום Miracle Cushion

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת לכן על המייק אפ החדש של השחקנית הספרדייה , פנלופה קרוז, ומספרת את כל האמת על המייק אפ החדש של לנקום Miracle Cushion 

לא יודעת למה ... אבל אני מאלה שבודקת את עצמי כמה פעמים במראה..ובודקת האם המייק אפ לא נראה מסיכה, כן חשוב לי לשמור על מראה טבעי, ולא עשויי מידי ואחרי המלצה של דיילת יופי ( כן אני עדין מהמתייעצות) היא אמרה לי שמייק אפ חייב לשנות ולהחליף כל הזמן בדיוק כמו קרם פנים כדיי שהעור לא יתרגל. ולכן חיפשת מייק אפ טוב ויוקרתי, עמוס בלחות, שהוא לא יראה כמו מסיכה, ולי חשוב "להיות עם ולהרגיש בלי" , ושיהיה קליל על העור ואפילו פודרתי.  מודה שמי שעזרה לי לבחור את המייק אפ הייתה פנלופה קרוז, אי אפשר  לעמוד בפנייה.
ואז נחשפתי למייק-אפ  החדש של לנקום - Miracle Cushion  אז האהבה שלי עם לנקום התחילה כבר מהסרום לפנים שלהם והחלטתי לנסות גם את לנקום גם בתחום האיפור.
הקופסה יפיפייה ניראת ממש כמו קרם לחות יוקרתי, המצחיק הוא שאני מסובבת את הפקק והוא לא מסתובב ומעבירה אותו לחברה שלי שתפתח לי ואז היא צוחקת ואומרת לי ..נו באמת לא ראית שיש לחצן לפתיחה... אז לפחות החוויה שלי עם המייק אפ התחילה בצחוק.
המייק אפ מגיע עם ספוגית שמזכירה לי את כל המאפרות המקצועיות שעושות טאצ'אפים בתצוגות אופנה, ומה גם שכתוב על האריזה שזה עם מקדם הגנה 23 SPF שזה מושלם עבורי כי אני הרבה בשטח ובחוץ.. ופחות במזגן.
שורה תחתונה איך המייק אפ ?
מרקם ומריחה -
קל לשימוש ומאוד נוח ,הכיסוי נעים וקליל, נראה בהתחלה כאילו לא יוצא כמעט מייק אפ על הספוגית, אבל שמנחים על העור, זה בול הכמות הנכונה ( אולי זאת הכוונה "מריקל"), המייק אפ נמרח בעדינות ,העור שלי נראה חלק זוהר, ומואר.
למי מתאים המייק אפ -
המייק אפ מתאים למי שאוהבת מראה טבעי, אם השימוש שלך למייק אפ הוא כמייק אפ בסיסי ברמת גימור של לייט עד מדיום שיעניק לך  גוון אחיד ,טשטוש כתמים - זה המייק אפ המושלם עבורך.
אך אם את מאלה שרוצה להסתיר משהו.. פצעון , צלקת, קמטים בולטים שמעוניינת להסתיר אני לא בטוחה שזה המייק אפ הנכון עבורך כי הוא מאוד עדין במרקם שלו.
היתרונות של המייק אפ -
למי שאוהבת כמוני להתאפר על הדרך .. באוטו.. במונית.....  זה מייק שחוסך זמן .. את לא צריכה להשקיע במריחה המייק אפ מתקבע בשניות .
למייק אפ הזה ספציפי את לא צריכה שימוש בפודרה, מאחר שהמייק אפ הזה מאוד פודרתי , המייק אפ הוא קרם BB או CC + שיש בו פריימר ולכן הוא נותן רמת גימור יפה.
עמידות כיאה לאחת שרצה טסה ממקום למקום המייק אפ החזיק לי יותר מ 10 שעות שזה המון יחסית למרקם העדין שלו.
כמות ומחיר  -  הכמות היא 14 גרם , כמות קטנה מאוד ואם את צורכת מייק אפ יומיומי אז בטח זה ייגמר לך במהירות הבזק.. אבל במחשבה לעומק של "עלות מול תועלת" הכיסוי כל כך מושלם כך שאני יכולה ל"ספוג" את המחיר.
מחיר מומלץ לצרכן: 235 ש'ח (היתרון שיש קופסת מילוי  שעלותה 190 ש'ח ) להשיג בנקודות המכירה של 'לנקום' ברשתות סופר-פארם.
לסיכום - כל העניין במייק אפ בפרט ובאיפור בכלל זה לנסות ולראות לפי הצרכים שלך, אצלי המייק אפ עמד בציפיות שלי. אם אחרי הפוסט המקיף יש לכן שאלות נוספות אתן מוזמנות לפנות אליי.. ולא אני לא עובדת בחברת "לנקום" אני רק "אזרחית טובה" שרוצה לעזור לכן לקנות את האיפור הנכון.

ואם אתן רוצות לראות אותי מדגימה את זה באופן אמיתי יותר ולא כתוב, צפו בסרטון .

 
באהבה רבה
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי