המדריך המושלם למתפללת בסטייל - coca style

11 בספטמבר 2015

המדריך המושלם למתפללת בסטייל

הסטייליסטית לימור אלזמי מתחזקת אופנתית מביאה פוסט עמוס בסטייל בצנעה וכהלכה לחגים המתקרבים. 

אז בתור אחת שעושה ביקורי פתע בבית כנסת בחגי ישראל אני חייבת לארגן "לוק כשר לחגים" שזה קולקציה צנועה יפה שתהפוך אותי למתפללת מין המנין.


בבגד צנוע יש קלסיות ,עדינות וכבוד שניתן באופן אוטומטי. כך שזה מתאים לכל אישה שרוצה בין רגע להפוך לבת אצולה סטייל  קייט מידלטון אהובתי.

הפעם אני מביאה בטיפים - איך לבלבל את הסובבים ולהביא בסטייל ושיק כשר למהדרין שאפילו "נח נח סטייל" יהיה מרוצה.

1. לתת טוויסט של צבעוניות - הכוונה היא שאת לא חייבת בגד צבעוני כדי להביא טוויסט אלא יותר "חיבור צבעוני ואומנתי" לחשוב מחוץ לקופסה, לשלב פריטים שונים וסוגי בדים אחרים.

2. להתאהב בטקסטורות ובהדפסים - אחד המאפיינים הכי טובים של טקסטורה שהם מבלבלים את הסובבים כך שאנשים מתרכזים בטקסטורה.
טקסטורות ההדפסים שקיימים בעולם האופנה הם פסים , נקודות, מנומר, פרחוני, פיזלי, זיגזג ועוד, הדפסים תמיד כייף ללבוש אותם מאחר שהם יוצרים "הטעיית הציבור" שבמקום להתרכז באם את רזה או שמנה, את מבלבלת את הסובבים עם הדפסים, וכך הם מסתכלים על הדפסים ולא על אחוזי השומן- מה שנקרא "דיאטה כשרה".

 
3. ליצור מראה נקי שלם - הכוונה ליצור בגד שלם בלי כל התוספות למיניהן של" שרוולונים" (מצטערת בנות זה לא יפה) גם אני לא אוהבת חולצה מתחת לשמלה (תוספות דוסיות שהם פאסה) תהיו יצירתיות תוספו ג'קט, קרדיגן,פשמינה וכ"ו ..מוזמנות לפנות אליי יש לי עוד כמה שיטות מקוריות.

 
4. אקססוריז - זה המקום להתפרע עם גרביון צבעוני, תכשיטים,כובעים, מטפחות צבעוניות ועוד.
 


איפה ניתן לקנות את ההופעה ההורסת הזאת ?
 
כל הלוק ההורס הזה "כשר למהדרין", הלוק הוא מתוך הפקת אופנה שעשיתי ל"פלאטר" לכבוד החגים, אז אם את קוראת לעצמך פאשניסטה -את חייבת לפקוד את החנות !
חנות מדהימה עם סטייל נוי יורק , החנות ממוקמת בעיר ירושלים .
אני ממש ממליצה לבקר בחנות "פלאטר בוטיק-Flatter Boutique"  ,התאהבתי בסטייל שם ויותר מכל התאהבתי מהבעלים של המקום ,זוג אמריקנים שעשו עלייה לישראל ונותנים פה נשמה יהודית ,צביון, וסטייל צבעוני, יצירתי ושונה ממה שהעין שלנו רגילה.

שיהיה לכולנו שנה טובה ומבורכת שכל תפילתנו התגשמו במהרה אמן ואמן !

באהבה רבה- "הרבנית בסטייל" 
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

צילום: יונתן הלפרין

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי