תגידי לי מי את ואני אגיד לך מה הבושם שלך? - coca style

10 בספטמבר 2015

תגידי לי מי את ואני אגיד לך מה הבושם שלך?

הסטייליסטית לימור אלזמי יצאה למחוזות הבישום והגיעה למסקנה שבושם זה לא רק ענין של ריח אלא יותר מזה, זה ענין של אופי, תקופה, סגנון ואורח חיים.

הפעם ה"פרפיומרית" (מלשון "פרפיום") יצאה לצוד את מחלקת הבשמים ויצאה עם תבונות, מהיום שאת בוחרת בושם את צריכה לשאול את עצמך:

 האם הוא מתאים לאופי שלי, האם הוא משדר את החוש האופנתי שלי, האם הוא משדר את האישה שבי ?


נשמע שהגזמתי ורק הבאתי אתכן שוב למחוזות ולרבדים "פסיכו-פרפיום" אבל תרצו או לא תרצו ישנה קורלציה בין מי שאת לבין הבושם שאת מתיזה על עצמך!!!

הפעם תפקדתי "כמסניפה חוקית" וכל תפקידי היה להריח בשמים,  שתדעו שבצרפת יש תפקיד כזה שנקרא NEZ (התרגום החופשי של nose- אף) תפקידו להריח ולהתאים בשמים לאחרים, אם תשאלו אותי זה נראה התפקיד הכי קשה הרגשתי "סחרחורות" ואם היו עושים לי "בדיקת ינשוף" היו מגלים "אלכוהול בשפע", אבל מה אני מתלוננת כולי מבושמת !!! 

אז בטח אתן סקרניות..אז בואו איתי למחלקת הבישום ונתאים לכן בושם לסגנון שלך!! 

בשמים לצעירות מלאות שמחת חיים עם סטייל של ספק ילדה ספק אישה - 

1. בושם של בריטני ספירס fantasy britney spears- intimate edition זה בושם רומנטי ומפתה, פרחוני חושני ומתוק. העיצוב של הבושם מפתה בקבוק לבן שעליו מוטבעות קרסטילים הכי משדרג את שידת הבשמים. ואם עסקינן בניחוח אז יש פה
שילוב מרענן של תערובת ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון, ווניל.  בושם שמקפיץ אנרגיה ובא לי לי לרקוד ולשיר ממש כמו ברטיני ספירס אבל זה "חלומות באספמיה".
2. בושם של tous neoncandy - בושם ספרדי וכיאה לספרדים הוא מביאה את השמחת חיים והמתיקות שיש בספרדים, הבושם מריח כמו "מרמלדה" מתוקה זה מותג הדובונים המפורסם של tous, הבושם מאוד מתוק -פירות הדר, תפוח ופטל. הבושם מאוד צעיר מתאים ל"איט גירלס" תוססת. הריח מאד עמיד ויום שלם הבושם ליווה אותי.

 

בושם לאישה שלא רוצה להתבגר ולהישאר לנצח "נערת הפרחים" -

קנזו רוצים שהאישה שלהן תמיד נסוגה בשושנים,  וכל בושם שלהן פרחוני ונעים החדש והמומלץ הוא  flowerbykenzo l'elixir, הפעם הבושם מעוצב שונה ואחר כבר לא בקבוק שקוף אלא כהה של קנזו. הניחוח מזכיר לי "פרלינים מתוקים של שוקולד ופחות פרחים , יש בבושם מתיקות של שוקלד,תפוז, ווניל, אני חייבת להגיד שזה ניחוח מענין ואחר !! ומודה שהשילוב המעניין הזה הוא שיקוי קסום.

לאישה הקלסית והנצחית , אישה חזקה עם עוצמות וכוח-

בושם של אסתי לאודר אני יודעת שכתבתי עליו כבר אבל הוא באמת אחד הבשמים הנשיים והחזקים ביותר - modern muse- le rouge
מהתזה הראשונה את מרגישה קסם של חושניות וסקסיות, זה מהבשמים שאת מתיזה על עצמך וכולם יודעים שאת בסביבה .

 לאישה העצמאית אשת קריירה -
black opium של איב סאן לורן בושם עם ניחוח של אישה חזקה, אימא שלי שנים התבשמה בבושם אופיום והייתי מזהה את הניחוח בכל עבר, היה לזה ניחוח חזק של אני כאן , אני בסביבה, יש לכם על מי לסמוך, עברו השנים ואני שמחה שגם לי יש את הבושם הזה עם ניחוח שונה אבל בושם שאת מתיזה על עצמך וכבר מרגישה עוצמה,שליטה וכוח.
 

לפאשניסטה חולת מותגים -
מייקל קורס -  michael kors rose radiant gold בושם חדש בהתחלה נגנבתי על הבושם בגלל שאני פאשניסטה וגם בגלל שמייקל ואני זה סיפור אהבה, הרי מדובר ביהודי שמתעסק באופנה, וכל יהודי מצליח בעולם אני אוהבת. אבל עזבו את מייקל ואתייחס לריח, הריח הכי סטייל שיש וניל, עדין, ושיקי, הריח המומלץ שלי הוא הרוז למי שאוהבת ורדים .
  
ולזאת שמאמינה באהבה גדולה "אלת האהבה" -  אולמפיה של פאקו ראבן בושם של חוזק, תחושה של נשיות עוצמתית olympe'a -paco rabanne , בושם עם "ריח אולמפי" הכוונה לריח מקודש עם אלמנטים יוקרתיים: יסמין, ווניל וניחוחות של פרחים .הבושם מיועד לנשים שאוהבות בושם חזק עם נוכחות , נשים שרוצות שיתקרבו אליהן כי זה בושם ממגנט, זה מסוג הבשמים וניחוחות שלא ניתן יהיה לשכוח אותך רק בגלל הריח ..חתימה חזקה וניחוח מהפנט

ולגבר גבר שלנו גם דאגתי לבושם halloween tattoo בושם שמעוצב עם חריטות של קעקוע, בושם יוקרה מעורר חושים עם ניחוח של מרטיני תפוחים שלדעתי שום אישה לא יכולה לעמוד בפניו, בושם חזק ואופנתי וסקסי .

שיהיה לכולנו שנה מבושמת,נעימה, עם ניחוח יחודי

באהבה
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320



תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי