איך קמים כל בוקר מאופרת ? - coca style

6 בספטמבר 2015

איך קמים כל בוקר מאופרת ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מגיעה עם פמליה של עיתונאים ובלוגרים ל"מרכז ללימודי הקוסמטיקה בהנהלת חנה שהינו קוסמטיקאית פרא-רפואית"  ומספרת כמה איפור קבוע יכול לשנות את החיים שלך ליפים יותר.

אם תשאלו אותי מה החלום שלי זה להיות 24/7 יפה ומטופחת או יותר נכון "מתוקתקת" , אז כן לדאבוני אני עדין קמה בוקר עם קמטי שינה, ורק שטיפת הפנים עם לימון גורמת לעור שלי להתעורר ולחזור לחיים , אבל אם הייתי מספרת לך שאת יכולה לקום כל בוקר יפה, לישון יפה ולחלום כיפה, מה היית נותנת לי ?! 
אז אני רוצה להציג את "האיפור הקבוע" מודה שהייתי כל השנים אנטי ואחת הסיבות כי אני בחיים לא יקעקע את גופי * כן הדוסית לפניכן זאת אני!! 
אבל אז הגעתי ל"חנה שהינו" והבנתי שגם דוסיות כמוני יכולות לקעקע את הפנים ולדפוק איילנר ועדין להיות יפות וחסודות !!! 
אז באיפור קבוע אין מקום לטעויות שאת מגיעה לעשות את האיפור הקבוע את רוצה מקום טוב שתסמיכי עליו כי זה נשאר לאורך זמן, ולכן הגעתי למרכז של חנה שהינו לראות מקרוב, אז לשאלתכן אם פצחתי בקריירה חדשה של איפור ..אז לא, תשאירו אותי בסטייל .. ואתן תלמדו איפור בשבילי.
חנה שהינו, קוסמטיקאית פרא-רפואית בכירה ואומנית איפור קבוע, עוסקת בענף הקוסמטיקה וכשש עשרה שנים שנחשבת למומחית בעלת שם בתחום האיפור הקבוע. ממליצה מאוד גם ללמוד אצלה וגם לבלות אצלה במרכז היא מעניקה לכולן נעימות וחמימות, מקום טוב שאת יכולה להיות בטוחה שאת יוצאת משם יפה ומרוצה !

אוהבת
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי