מי היריב של אנה וינטור ? - coca style

8 בספטמבר 2015

מי היריב של אנה וינטור ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מציגה את הריב הכי מסעיר בתעשיית האופנה, שאפילו אנה וינטור מסרבת בכל תוקף לשמור לו כיסא לידה בתצוגות האופנה הנחשקות.


כולכן יודעות שאם יש אושיית אופנה שאני מאוד אוהבת זאת אנה וינטור עוקבת אחריה בדריכות יכולה לספר לכן כל צעד וצעד שעושה בחייה והכל תודות עולם האינסטוש. אז גברתי הנאווה "אנה וינטור" מצאה לה יריב ובטח אתן בטוחות שאני ישר יכריע לטובתה.. האם כך יהיה הדבר ?!!
 
 אי אפשר "לעבוד עליי"  יש לי "חוש שישי" בכל עולם היופי והסטייל , שצריך להכריע מי יותר, מי פחות אני מפעילה את החושים שלי.
אז קבלו את הריב הכי הכי מדובר בתעשיית האופנה אנה וינטור מול אזדין אליה, שתי אושיות האופנה שנלחמים שינהם בכוח וביוקרה שלהם ,למי שלא יודעת "אזדין אליה" הוא מעצב על, פורץ דרך שכל שמלה שלו היא יצירת אומנות, הבדים שהוא משתמש שכבות תחרה, חיתוכי לייזר, גזרות אופנה שלא נראו מעולם, מדובר באומן שמלביש את מדונה,קים קרדשיאן, ביונסה' לידי גאגא ועוד.

ואנה וינטור למי שלא יודעת אושיית אופנה הכי חזקה שיש , "האישה והאגדה" -עורכת אופנה ראשית של ווג אמריקה עליה נכתב התסריט השטן לובשת פראדה" והיא אהבת חיי.
 אז לטובת מי אכריע בריב הזה ?

אז כיאה ל"שופטת סטייל" בדקתי את נסיבות הריב וגיליתי כי לא היה איזשהו אירוע דרמטי מולם  כמו "הקש ששבר את גב הגמל של אנה וינטור" אלא יותר שנאת חינם .

מאחר שלהגיע לעיצובי הבגדים של אזדין אליה יהיה לי קשה להגיע אליהם ( אלא אם כן אהיה אי פעם "ברונית מועשרת" אז אולי יש סיכוי), בחרתי לבחון אותו ע"י הבושם הראשון שהשיק לאישה, Alaia Paris. בדומה לבגדי הוט קוטור שלו שמשאירות אותך ללא מילים בזכות העיצוב המדויק והניחוח המהפנט. לכאורה הבושם  שלו מעוצב בפשטות ,בקבוק שחור , אבל זה בדיוק מה שהוא רוצה להעביר יוקרה, נצחיות, ויופי אבסולוטי. הבושם הוא בניחוח מפתיע של פלפל ורוד, פרזיה ואדמונית זה מריח כמו ניחוח שהוא נצחי, שמתאים לכל עונה, כל הופעה, כל תקופה.


 אז נכון שהייתי רוצה את "אזדין אליה"  גם בשדרת המעצבים שלי בארוני, אבל בינתיים אסתפק ש"אזדין אליה" יהיה בשידתי ויקבל ממני מקום של כבוד .

אנה וינטור יקירתי מצטערת הפעם הריח והניחוח השפיעו לצד השני.. התמכרתי.. ובחרתי לטובתו של אזדין אליה, מקווה שעדין תשמרי לי כיסא לידייך בשבוע האופנה הקרוב.

שולחת שנה טובה לכולנו שנה בלי ריבים וסכסוכים "סטייל אנה וינטור" ושהשנה תהיה טובה בניחוח של Alaia Paris
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

תגובה 1:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי