איך ליצור איפור כמו של אודרי הפבורן ? - coca style

5 בנובמבר 2015

איך ליצור איפור כמו של אודרי הפבורן ?

הסטייליסטית לימור אלזמי מספרת שאם אי פעם היו אומרים לה שיכולים להפגיש אותה עם שלושה נשים משפיעות מהעבר, היא הייתה בוחרת בנשים שהשפיעו עליה ברוח חייהם שהן- מרלין מונרו, קוקו שאנל, ואודרי הפבורן


אז כמו שאתן בטח מכירות אותי, לא היה קשה לנחש את הבחירות שלי בנשים המשפיעות, כידוע אני תמיד מחפשת סיבה לכתוב על כל אחת מהן, אז על מרלין מונרו וקוקו שאנל כבר כתבתי פוסטים שלמים, ולאודרי הפבורן מקדישה את הפוסט הבא מאחר שהיא האישה עם הכי הרבה סטייל בהיסטוריה שלנו, היא קלסית, יפה, אלגנטית, בעלת סקס אפיל, ועם פשטות נדירה , מקווה שאתן זורמות איתי ומהנהנות עם הסנטר כן !! 

הפריצה הגדולה של אודרי הפבורן הייתה בשנות ה 50 בסרט "ארוחת בוקר בטיפאנ'יס", שם היא משחקת כבחורה אינטרסנטית שכל מה שמעניין אותה הוא למצוא לה גבר עשיר ולחיות כמו מלכה בימנו כבר המציאו לזה טייטל- "מאסט שוגר דדי" , וכדיי להגיע למבוקשה ולכבוש את הלב הגברי היא עושה הכל, מתלבשת כמו למגזין אופנה ומתאפרת בקלסיות אופיינית וכל זאת על מנת "להתלבש" עליו.

החלטתי לעשות שתי פוסטים בצילה של אודרי הפבורן.. הפוסט הראשון יהיה סביב האיפור ההורס שלה והפוסט הבא יהיה הפתעה.. אז שנתחיל...
 
איך ליצור איפור כמו של אודרי הפבורן ? ובאיזה מוצרים להתאפר כמו אודרי הפבורן ?
שאנחנו מתאפרות אנחנו צריכות ליצור מראה ברונטי רזה, כחוש, קלסי ועיניים המושלמות כמו אודרי הפבורן, אספתי עבורכן את המוצרים החדישים ביותר ליצירת המראה.
  • מייק אפ בסיס -לאודרי הפבורן היה פנים של חרסינה כדי ליצור את הלוק הזה צריך להשתמש עם בסיס מייק אפ איכותי, בחברת בובי בראון השיקו מייק-אפ אינטנסיב סקין סרום בעל מקדם הגנה 40 SPF  המייק אפ נותן לחות לעור, מעניק מראה בריא, ויוצר מראה עור קורן וזוהר, המייק אפ עשוי ממרכבים טבעיים של תמציות תפוח, אבטיח וליצ'י, ואם נתייחס לבקבוק של המייק אפ בכלל תתעלפו הוא מגיעה עם טפטפת, ואני מכנה אותו "טפטפת פניי חרסינה" ליצירת מראה זוהר של אודרי שלי.
  •  הארות והצללות בקלות-  כדי ליצור את המראה הכחוש הפטיט והרזה של אודרי חייב לפסל את הפנים ובשביל זה נולדו ההצללות, בתור אחת שאוהבת להכיר כל מוצר חדש נתקלתי במוצר חדש להצללות של חברת  Smashbox שנועד להקל על חיי וליצור הצללות והארות בפשטות, זה מגיע במארז עם שלושה עפרונות סטיק קרמיים בצבעים קונטור,היילייטר, ברונזר, והדבר הכי נפלא שזה מגיע עם עלון והוראות שימוש פשוטות איך ליצור את המראה לכל סוגי מבני הפנים,וכך אני יוצרת עצמות לחיים מדהימות, אף מדהים וקו לסת נפלא ממש כמו של אודרי הפבורן.
  • סומק טבעי - על פנייה של אודרי הפבורן ניכר סומק טבעי,חיפשתי סומק שייתן את הלוק שהכי דומה למראה של אודרי ונחשפתי לסמקים המינרליים של איל מקיאג' המיוצרים בטכניקת אפייה מיוחדת על אבני טרקוטה שתפקידם ליצור עוצמת ברק טבעית ומקסימלית ,למראה הזה של אודרי בחרתי את הסומק עם הגוון המושלם של איל מקיאג'  שנקרא ווג vogue, והוא נדיר.
  • עיניים גדולות-  מהעיניים של אודרי הפבורן אי אפשר להתעלם גדולות, יפות ונדירות, היא מקפידה על צללית עדינה,  אייליינר חתולי, וריסים מתנפנפות. נתחיל להתאפר בבסיס הצלליות בחרתי בפלטת האיפור  DOUBLE EXPOSURE PALETTE  של אהוביי חברת Smashbox , פלטה שחייבת להיות בבית , מדובר ב"פלטת קסם" שיש בה 14 גוונים המשתנות במגע עם מים, המצאה סביב תורת הערבוב כן כמו שאז היינו ילדים ומערבבים. כל צללית משתנה כאשר היא רטובה – הגוון מועצם, הופך עמוק יותר, מטאלי או מנצנץ והגוונים משתנים ל- 28 צלליות וכולם בפלטה אחת עם מברשת מיוחדת.. הצלליות שבחרתי למראה של אודרי הם ערבוב של צבעים נטרליים של לבן ובג' ועליהם כמובן חובה אייליינר חתולי נדיר, והאם כבר עסקינן באייליינר אז האמת שניסיונות האייליינר שלי כשלו מזמן החל משיטות משונות של להדביק מסקנטייפ על העיניים ועוד איזה קנייה כושלת באינטרנט של פלסטיק שעליו מניחים את האייליינר- המצאה שנועדה מראש לפח. אבל כנראה שמישהו שם למעלה ב Smashbox חש לעזרתי והמציא לי את הג'ל אייליינר טוש, אז מהיום אני לא צריכה להתלכלך ולחפש מברשות אייליינר מיוחדת , הטוש הזה פשוט וקל כל מה שנדרש הוא לסובב. לשרטט וליצור, הוא נוח הוא מגיע עם קצה זוויתי ייחודי המאפשר ליצור בקלות פס יפה ,אני מתחילה בפינה החיצונית ואז חוזרת למרכז העין וממלאת את הפינה הפנימית- פשוט קל וכייף.
  • הריסים המושלמים של אודרי הפבורן הם אחד אחד ממש כמו פרסומת למסקרה, מתנפנפים לכל עבר, והרי כל אישה כחלק מהחיזור שלה צריכה לנפנף בריסים, חברת איל מקיאג' השיקה ריסים בודדים, בזוגות ובשלשות להשלמה מראה מהפנט של ריסים. הריסים המלאכותיים משתלבות בצורה מושלמת עם הריסים הטבעיים. השימוש בריסים מלאכותיים מאפשר לדמיון להתפרע, ניתן לשחק עם אורכים קצרים וארוכים, שילובים שונים של קבוצות למראה צפוף ומלא, הפתרון המושלם ליצירת מראה טבעי ועצמתי ממש כמו של אודרי הפבורן, ויוצר מראה עיניים מהפנטות.
  • שפתיים - אם תשימו לב השפתיים של אודרי הפבורן הם יחסית מאוד טבעיות ומאופרות בקטנה ,וזאת מאחר שהעיניים מאופרות להפליא, ולכן צריכים ניגוד רך לשפתיים עם מראה טבעי בחרתי את האודם הכי שקוף שיש בצבע קורל מהקולקציה קוראז' של אסתי לאודר, אשר השיקה את בקבוקון מהמם שיוצא ממנו "ליפ וברק " יפה Lip Visor מעניק לשפתיים מראה רטוב ושופע. הלוק שבחרתי שמתאים לאודרי הפבורן הוא Coral Mini מעניק לשפתיים גלוסיות.
אז עכשיו שכולנו מאופרות כמו "אודרי הפבורן" ומרגישות הוליוודיות נותר רק לאמץ את הלוק שלה כאן בארצנו ולתת גם לפנים שלנו להרגיש אצילות וקלסיות ולא "ליצניות איפור".
וכמובן שאת אודרי הפבורן לא אעזוב כל כך מהר כי בפוסט הבאה תלמדו איך להתלבש כמו אודרי הפבורן מכף רגל ועד ראש. עד כאן להיום ועכשיו לרוץ למראה ולהתאפר.

באהבה רבה 
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי