לא משנה מי את ומה הסטייל שלך- זה הכל סביב השמלה שלך! - coca style

9 בנובמבר 2015

לא משנה מי את ומה הסטייל שלך- זה הכל סביב השמלה שלך!

הסטייליסטית לימור אלזמי באינספור ההרצאות שלה מטפטפת סטייל, ותמיד אומרת שלא משנה מה תגידי? מה תעשי ? כל מה שחושבים עלייך - זה מה לבשת !!


אז נכון שרובכן הגדול כבר יודע מה ללבוש ליום רגיל שזה בדרך כלל קז'ואל ואז מגיע ערב חגיגי ובא לך לנקר עיניים להפציץ את הרחבה ואז את חוזרת לאותה "שמלה שחורה קטנה" , אז מה יהיה ניתן להסיק : שכולנו זהות, "תופעת העדר" או פס ייצור של קוקו שאנל.
יצאתי לשטח ובדקתי שמלות קצת אחרות ומיוחדות מודה שרוב מה שראיתי שוב בצבע שחור, מה שאומר עם קלסיות לא מתווכחים, ואז נחשפתי לקמפיין המושלם של TOPSHOP ונשבעת שהלוקים ההורסים האלה גרמו לי לקחת את הארנק מהתיק ולפסוע כאן ועכשיו ל TOPSHOP כי הלוקים באמת נדירים.
אז לקראת חגיגות הסילבסטר , TOPSHOP נתנה נוכחות אחרת ומראה לנו קמפיין  כריסטמס 2015-16  בכיכובן של בלה חדיד, אימאן, סופיה ארנה ועוד.
הקמפיין עם הכוכבות בא להדגיש שלא משנה מי את ומה הסטייל שלך . זה הכל סביב השמלה שלך! ולכן תראי את הייחוד והמיוחדות שבך, תני אישיות, פרגני באקססוריז משלים והכי חשוב תני במבטים ובחיוכים.
הרבה פעמים השמלה או הבגד הוא שמכתיב אותך, איך ללכת ? איך לשבת ? איך להתנועע? 
אז בגלל כל זה לא היית רוצה בגד מושלם שיהפוך אותך לכובשת .
 
אם תרצי לאמץ לוקים של כובשת- שמלה מרהיבה, תיקים עם ניטים, צעיף פרווה כובש, עמידה נאותה וחיוך.
 
ואם בא לך לאמץ לוקים של פאשניסטה- של מיקס אנד מאצ' ולא בסגנון השמלה, אני ממליצה שרק אם את "פאשניסטה עם קבלות" תלכי על הלוקים האלה, כי אם לא- לא כדאי זה יראה מתאמץ וחבל !!!
 
אני את שלי אמרתי ועשיתי...יש לי שמלה של TOPSHOP שמחכה לי בארון, אומנם השמלה לא לחגיגות הסילבסטר (לא חוגגת חגים לא שלי ) אך אצלי תמיד יש סיבות למסיבה ואם לא תהיה סיבה אמצא סיבה ללבוש אותה.
אוהבת תמיד 
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי