חמישה צעדים למראה הקלאסי פריז - coca style

17 בנובמבר 2015

חמישה צעדים למראה הקלאסי פריז

הסטייליסטית לימור אלזמי הידועה בגינוניה כפרזאית מביאה הפעם פוסט עם קלאס שרק פריזאית יכולה להביא.
אז אם "שאנז זה ליזה" ו"מגדל אייפל" זה הכי צרפת .. היום מציגה פוסט שמביא נוף צרפתי אחר- "הנשים היפות של צרפת", אלה שאוכלות קורסאן חמאה ולא עולות בגרם, אלה עם השיזוף המהמם שכמעט ולא רואות שמש, ואלה שזורקות עליהם משהו ותמיד נראות על השטיח האדום... מציגה עבורכן מדריך מושלם להראות דוז פואה

בגדים ממולצים בארון - שמלה קטנה שחורה, מעיל פרווה, חליפת פסים שחור לבן , וחליפת פפיטה, הרעיון הוא להביא הופעה מרשימה של קווים נקייים שיצרו לוק הורס. בצרפת לנשים יש אמירה וייחוד, הפרזיאית קונה גם הוט קוטור וגם משתמשת במותגים המקומיים באיזור, במדינת ישראל מצאתי בוטיק עם ניחוח פריזאי "בבוטיק Flatter" יש שם בגדים מרשימים, המון קווים נקיים, גזרות יפות, שיק וסטייל.
הצבעים המומלצים- צבעי ניוד, לבן, קרם, שחור, תכלת, ורדרד ביביי, צהבב והרעיון הוא ליצור שילובי צבעים מענינים.
תסרוקות ותספורות- הצרפתיות תמיד מקפידות על תסרוקות מוקפדות מדוייקות, שביל באמצע או שביל בצד, התספורת הקארה הארוך הוא תמיד נראה אצילי ומשדר קלאסיות (ולא בגלל זה הסתפרתי), שיער נפוח בהשראת בריג'יט ברדו, ומרלין מונרו,או אסוף בננה או אסוף (עגבנייה ) מוקפד.
אקססוריז - האישה הפריזאית היא מינמלסטית בענין האקססוריז, ולא מעמיסה בשרשרות ג'אנק אלה מקפידה על שרשרת, עגילי פנינה, משקפי סטייל, ותיק מותג יוקרתי וקלאסי..אני בחרתי להפעם את ידידי הטוב מייקל קורס.. ... למרות שגם אפשר שאנל,פארדה, מוסקינו,, סלין, לואי ויטון לבחירתכן האישית.
נעלי עקב כמובן שהכי צרפתי זה עקבים גבוהות סטילסטו..תמיד שומר על קלאסיות.
שיזוף - בצרפת כמעט ולא זורחת השמש ,ואם כבר קיימת שמש היא לא כזאת משזפת.. אז מה עושות אותן צרפתיות שלא טסות לאילת ועדין נראות שזופות ומולטיות ביותר!
אז סוד הקסם הם משתזפות בריא וללא שמש  כן יש דבר כזה , לאלה שמפחדות מהשמש האיומה.. יש פיתרון פקטיבי אחר ושנראה אותו דבר ואפילו זוהר גלאם יותר.... או לחלופין דרך נוספת שאני מאמצת הן משקיעות באיפור וברוזנרים , אז לאלה ששאלו מאיפה השיזוף שלי- אז זה מהחופשה האחרונה שלי אצל "המאפרת".

מאדם מדמוז'אל יקרה שלי - להיות פריזאית זה אורח חיים והמון שיק.. זה מידת פטיט, כתפיים צרות..רגליים דקות.. נעלי סטליסטו, שיזוף מדוייק, והופעה מרשימה, עכשיו שיש לך את זה חייכי חיוך ענק ותצעקי "A toute à l’heure" בתירגום להתראות
אוהבת
לימור אלזמי
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

צילום: יונתן הלפרין 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי