סוגיית השמחות- האם להתחתן בחורף או בקיץ? - coca style

19 בנובמבר 2015

סוגיית השמחות- האם להתחתן בחורף או בקיץ?

הללויה אפשר להגיד מזל טוב!! מאפרת יש !! צלם יש !! איפור יש !! אולם אירועים יש !! ורק נשאלת השאלה אם להתחתן בחורף או בקיץ?

אז אספתי עבורכן את כל היתרונות למה לא לדחות את החתונה עד לקיץ ולהתחתן אוטוטו בחתונת חורף .. אז לכל אלה שמתלבטים מתי להתחתן ? התשובה שלי ברורה -רק בחורף !!


 
אנחנו חכמים גדולים לחשוב מה הייתי עושה בדיעבד, ובגלל זה בואו נחשוב רגע על "היום שאחרי החתונה" בחתונת קיץ , אתם קמים שמחים ונרגשים נכנסים לפייסבוק רואים שהעלו תמונות שלכם שאתם מלאים בזעה , הכלה רואה שהאיפור שלה ירד ומתחילה להתבאס , שעוברים לספור את הצ'קים מהחתונה מגלים כשאנשים לא הגיעו לחתונה בגלל שהיה להם עוד חתונה באותו יום , או שמגלים מצד האורחים "קמצנות יתר", בתירוץ שהיה להם חודש עמוס בחתונות, ואז מתפכחים ואומרים אם היינו חכמים היינו מתחתנים בחורף ועוד חוסכים כסף לבית .
 
כל הסיבות למה להתחתן בחורף?
 
כלה יפה יותר בחתונת חורף -כלה מחכה ליום חתונתה חיים שלמים, כבר בתור ילדה  היא יודעת איך השמלה שלא תראה ואיך תצעד, כלה רוצה להגיע לחתונתה בשיא השלמות, ששום שערה לא תעוף, שהאיפור לא ימרח וישמר לאורך כל היום ולהראות זכה יפה וטהורה, אז בחורף אומנם את לא בשיא השיזוף שלך אבל בהחלט במראה יפה יותר לא דביקה, לא לחה, לא מזיעה.
 
חוסכים ושומרים את הכסף לקניית בית - אני לא מכירה הרבה שהתחתנו בקיץ ונשאר להם כסף לבזבוזים או עודף בכיס, זה עונת שיא הכל יקר, הצלם יקר, המאפרת יקרה ,עלויות של חתונות חורף לעומת חתונות קיץ מצמצמות בלמעלה מ-30%! תהיו חכמים תתחתנו בחורף משום מה שתדעו  שהאורחים הרבה יותר לארג'ים בחתונת חורף , תנצלו את זה !!
 
האווירה תמיד אינטימית-
בחתונת חורף האווירה תמיד אינטימית וביתית יותר, הקירוי והתקרה מכסים את כולם יחד , בד"כ האווירה של העיצוב והנרות מחממים את האווירה ויוצרים תחושה של חגיגיות, אינטימיות וקסם, ומה גם שבלילה חורפי יש איזה צליל רומנטי שהופך את החוויה למושלמת. .
 
צילומים אורבניים: הטרנד המאוס של להצטלם בנמל תל אביב כבר פאסה מזמן, כיום חתן והכלה מצטלמים פחות בחוץ ויותר במקומות אורבניים כמו חללי לובי מעוצבים של בניינים מפוארים, מלונות בוטיק, בתי קפה ואפילו חנויות ריהוט. הדבר גורם ליצירתיות פורצת מהצלמים התמונות יפות יותר, מצחיקות ומרגשות יותר, ולא קופי פייסט של תמונות של פעם.
 
להתחתן בלי פשרות- בחורף אתם יכולים לקבוע את היום המועדף עליכם בלי שיגידו "לא נשאר מקום",  את יכולה לבחור את המאפרת שתמיד חלמת אליה ובלי שתצעק "תפוס", הזדמנויות יותר פתוחות ולא מצומצמות.
 
האוכל טעים יותר - אם תשאלו את אמא שלכם איך הייתה החתונה שהייתה ליל אמש..צפויי לוודאי שהתשובה תהיה- "היה אוכל טוב"  אנחנו כולנו מתרכזים באוכל, במנה, ובקינוחים, בחורף המנות חמימות יותר, מורכבות יותר וטעימות יותר.
 
אין תירוצים כל האורחים מגיעים- בקיץ מרבית האורחים יוזמנו לשני אירועים באותו יום, ואז יצטרכו להחליט לאיזה אירוע מגיעים, או תירוץ מוצדק נוסף יחלטו דווקא בחתונה שלך לצאת לחופשה בח"ול. בחורף אין תירוצים יש אווירה ורצון של המוזמנים להגיע.

אז מקווה מאוד שפתחתי לכם את התיאבון ואתם כבר בדרך לסגור חתונה בחורף , אני רוצה לספר לכן שהשבוע התארחתי באולם אירועים חדש שנקרא לגו - lago  , שם התחתנה מור סילבר אהובתי , וגיא גיאור, זה אולם שמחות יפיפה, זה אולם שנותן לך הרגשה של אירוע שונה ומיוחד.
התמונות מדברות בעד עצמם .
 
 

ואם אתם רוצים להרגיש קצת מהטוויסט הסטייליסטי האופנתי והאוכל הטוב של אולם האירועים lego קבלו טעימה קטנה ממה שיש למקום להציע, זה מה שקרה בסוויטה המלכותית.. 

ארוחת ערב ובוקר במלוא הדר וכבוד והטעם הלוואי שהייתי יכולה להעביר לכן -

 



ואיך אומרים אצלנו במשפחה, בקרוב אצלך ושיהיה רק בשמחות !!
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


תגובה 1:

  1. איזה בלוג אופנה הורס! התמונות פה פשוט מושלמות והסטיילינג מעולה!
    ואכן, אם רוצים ראש שקט בהפקת אירוע, הכי קל ופשוט זה לשכור חברה שתפיק את האירוע בשבילכם :)

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי