קני שפתון הצילי חיים - coca style

1 בדצמבר 2015

קני שפתון הצילי חיים

הסטייליסטית לימור אלזמי מתגייסת לקראת יום האיידס הבינלאומי, המצויין מידי שנה ב- 1.12.15, ומספרת על המעשה הכי קדוש שעושה חברת מותג האיפור MAC עם סדרת VIVA GLAM -  סדרה של  שפתונים וגלוסים.

מי שמכיר אותי יודע שאני מתגייסת כמה שיותר לפרויקטים של מעשים טובים ונרתמת אליהן, אני מנצלת את העובדה שאני בלוגרית לא רק להעביר אופנה, סטייל, יופי, אלא מעבר לזה אני רוצה להשתמש בכוח שלי כדיי להעביר מסרים טובים לחברה שלנו. הפעם אני נרתמת ליום האיידס הבינלאומי , ומספרת לכן מה חברת מאק עושה לקראת יום האיידס הבינלאומי?!
מידי שנה חברת מאק פונה ללקוחותיה המדהימים ואומרת שכל מי שתקנה אודם מסדרת ויוה גלאם, כל הכסף ממכירת האודם יועבר כולו לשיפור איכות החיים של גברים, נשים וילדים אשר נפגעו מאיידס.

את הבוקר פתחתי גם באחוזי שומן (כן סופגניה מתוקה שקרצה לבטן שלי) וגם בסיבוב מושלם בחנות מאק לקנות את האודמים ולתרום את הכסף ליום האיידס , ואני אגיד לכן את האמת זה כייף  גדול לפתוח בוקר בעשייה טובה. זאת הסדרה המהממת שלי- ויוה גאלם - תודו שיש לי עיניים גדולות..רציתי את הכל!! אבל נו נשאיר גם לשנה הבאה !! 
 
מה אתן מרווחיות מכל זה?! 
1. תרומה לקהילה מצווה גדולה- להיות שותפים לחלק מהטוב הזה !! 
2. מתחדשות באודם הורס וצבעים לוהטים בסדרה קיימים שישה שפתונים קבועים בליין, בנוסף, מצטרפים השנה שפתון וגלוס חדשים, בחתימתה של הזמרת והסופרסטאר מיילי סיירוס, ב 90 שקלים ואת מרגישה טוב לעצמך וטוב. 
 
ורק לצורך ידיעה כללית שתבינו את הגדולה של היום הזה , הקרן פועלת בלמעלה מ- 66 מדינות וטריטוריות ומאז הקמתה ועד היום, נמכרו מעל 15.5 מיליון שפתונים וגלוסים שסייעו לגייס  יותר מ- 340 מיליון דולר.
בוא ונאמין בטוב...נעשה טוב ויהיה לנו ולסובבים.
 
 
אנא ממכן היו שותפות ופנקו את עצמכן באודם ותתרמו לקראת יום האיידס הבינלאומי.
אוהבת אתכן צדיקות שלי.
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי