סטיל שגורם לך לשמוח ולפרוח - coca style

12 בדצמבר 2015

סטיל שגורם לך לשמוח ולפרוח

הידעתן שיש בגדים שעצם זה שאת לובשת אותם אז מיד כמו מגנט יש לך אנרגיה טובה חיובית ומקפצת.. כן יש דבר כזה ..

 
מי שעוקבת אחריי יודעת שלפני ארבע חודשים טיילתי בברצלונה שזה המקום הכי שמח בעולם, וכל מטר מרובע היה שם את המותג DESIGUAL , אי אפשר להתעלם מהחנות הזאת יש שם סטייל קופצני, שמח וצבעוני, וכיאה לספרדייה מבית אמא הייתי חייבת להיכנס לחנות בערך כל מטר ולנשום את השמחה והצבעוניות.
 
חברת האופנה הצבעונית והשמחה בעולם-DESIGUAL היא חנות או שאת מתה עלייה ואוהבת אותה או שיש כאלה שאפילו ירימו גבה ויגידו "מה זה הצבעוניות הזאת?" ולכן מי שנכנסת ל DESIGUAL חייבת להיות עם אופי צעקני צבעוני, ססגוני ושמח, אחת שלא מפחדת מצבעים, אז אני אודה שלא כל דבר בחנות אני אוהבת יש פעמים שאני מסתכלת על פריטים ואומרת שזה "מקושקש עבורי" אבל יש פעמים שאני פשוט נפעמת וצועקת "סטייל". אז הפעם דגתי בחיקי דברים מושלמים - סריגים, אוברולים, שמלות חולצות והכל צבעוני ושיקי.
אז מי שרוצה להכניס לחייה צבע , זה בול המקום לפרוח !!
אוהבת המון
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי