הדנים בישראל !! - coca style

13 בדצמבר 2015

הדנים בישראל !!

כן כבר שתי עונות ברצף אנחנו מדברים על מגמת הג'ינסים ההולכת וכובשת, ואצלי בארון בינתיים מדפים מתמלאים בג'ינסים יותר ויותר הפעם ניסיתי להיות מקורית ולהביא ג'ינס בצורה אחרת .

אז נכון שבעבר התרעתי וכבר כתבתי מלא כתבות על ג'ינסים ועל הדנים שמגיעים לישראל, אבל הפעם החלטתי לצאת מהקופסה ולא לדבר על עוד מכנס ג'ינס או חולצת ג'ינס אלא לראות לכן אופציה אחרת של "שמלה קטנה מג'ינס" ונראה לי שאפילו קוקו שאנל הייתה אוהבת אותה.
 

איך ניתן ללבוש שמלת ג'ינס  אז מאחר שהשמלה הזאת נראית מחויטת  ומרשימה לדעתי לא צריך יותר מידיי לאבזר אותה אלא להנות דווקא מהפשוטות שלה, ולכן בחרתי שילוב של נעלים שטוחות עם טוויסט ורוד שייתן לזה מראה ילדותי ומאמי, ומקווה שהצלחתי לעשות את זה מתוק.


ושאלת מיליון הדולר $$$$$ מאיפה השמלה ?
האמת שאם אגלה לכן אתן לא תאמינו, הייתי שבוע שעבר בשיטוטי קניון הקבועים שלי בקניון איילון, ובעודי מסתכלת על חלון הראווה השמלה קרצה או יותר נכון יעל יעל גולדמן קרצה לי, נכנסתי לחנות ששמה "הגרה"  והשמלה הפתיעה בענק  ישבה בול, כאילו נתפרה בשבילי, שמלה שיקית ומדליקה.
 
 
ואני ממש ממליצה לבקר בהגרה כי חוץ מדנים אפשר לראות בחנות פרנזים, ז'מש, עור וכל הטרנדים הכי חמים...והג'קט הירוק הזה הוא של הגרה והוא סופר מושלם אומנם הוא לא קשור לדנים אבל הייתי חייבת להשוייץ בו.
 
באהבה רבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי