מארחת את קנדל וקיילי ג'נר - coca style

10 בדצמבר 2015

מארחת את קנדל וקיילי ג'נר

הסטייליסטית לימור אלזמי מארחת את קנדל וקיילי ג'נר המהממות, אחת הסיבות שהן מתארחות אצלי בבלוג היא כי הן השיקו קולקציית קפסולה לרשת טופשופ, משמע אתן חייבות להתעדכן !!

טוב כן אני מתה עליהן ויש להן סטייל מטורף..הן מבינות אופנה ועל זה אי אפשר להתבלבל, תגידו לי אם אני טועה.
יום חמישי התייצבתי בטופ שופ בקניון ברמת אביב בכדי לראות, להתרשם ולקנות את הקולקציה של  קנדל וקיילי ג'נר,  הקולקציה מאוד יחודית עם פריטים נוצצים ואדג'ים.
קולקציית הקפסולה של קיילי וקנדל לטופשופ כוללת 15 פריטים שמשקפים את הסגנון הייחודי שלהן טעימה קטנה לפניכן.
מה רציתי ולא קניתי -
אז רציתי מאוד את החצאית מיני מטאלית כסופה אבל לצערי היה מידה אחת במידה 34 אבל זה היה או אני או קים אזולאי אז ויתרתי לכבודה בכל זאת מלכת הילדים.
הפרוות -כאחת שחולת פרוות נתקלו עיני בפרווה בגווני כחול וורוד עתיק הסיבה האמתית שלא קניתי כי יש לי ים של פרוות ואין לי כבר מקום, המתלה כבר כמה פעמים נשבר מעומס..אז הפעם ריחמתי על המתלה.
ועם איזה נכסים יצאתי - אז אני יודעת שקצת מעליב שלצד התמונות ההורסות של היפות אני קצת הורסת..אבל יצאתי עם פיס אחד מלא גלאם ג'קט פרנזים הורס עם שרשראות!! 
 
 
וגם קניתי  את תיק הפרוותי האדום בצורת לב שהייתי בטוחה שהוא שייך לקולקציה אבל ששאלתי בחנות אמרו לי שלא  אבל כמובן שקניתי כי זה שיק, כמו כן קניתי חולצת קשירה סקסית הורסת שזה הכי קרוב לסטייל של קים קרדשיאן, אז אומנם לא צילמתי לכן את הכל , והסיבה שאצל פאשניסטה תמונה אחת ושרפת את הלוק, ולאמץ את האאוטפיט שוב הסיכוי קלוש.. אז שומרת זאת לפעם אחרת.
אז אני ממליצה שאם אתן פאשניסטות מלידה פריט אחד מתוך ה 15 פריטים חייב להיות לך!!
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי