מה בשבילך - שמפו יבש או שמפו רטוב? - coca style

9 בדצמבר 2015

מה בשבילך - שמפו יבש או שמפו רטוב?

אז אם להיות כנה וישירה בזמן האחרון שמעתי יותר מידי את הכינוי "שמפו יבש", והשבוע במיוחד בעקבות השקה של "שמפו היבש בטיסט" שגרם להד תקשורתי, אז אני אגיד את זה בלחש ומקווה שלא תכעסו עלי- למה אתן לא חופפות את השיער עם מים וזהו? ומה יש בשמפו שהצליח לכבוש את שערנו?

 
אז גם שמפו יבש וגם שמפו רטוב בסופו של דבר נותנים תוצאה זהה -השיער מרגיש נקי, קליל ונוח לעיצוב, יצאתי לבדוק על מה ההד התקשורתי ואנוכי עבדכן הנאמן ויתרתי על חפיפה רטובה באמבטיה לטובת שמפו יבש בטיסט ויצאתי עם כמה מסקנות.
* השמפו יבש מרענן ונעים, למי שסובלת מריחות עשן סיגריות זה אחלה פתרון וזה גם מרענן מאוד לי זה רגיש כמו בושם לשיער.
* מי שרוצה לעשות תסרוקות השמפו היבש מעמיד את השיער פלאים אני חושבת שמרוב שהוא טוב אני אסלק את הספריי שיער.
* מי שסובלת משיער שומני אז השמפו סופג את השומניות .
*השמפו יבש לא מחליף בשום הון שבעולם חפיפה אמתית ורטובה אך בהחלט מאריך את חיי השומן הטבעי של השיער ,ומאריך את חיי הפן לקמצניות שבינינו.
* המחיר אטרקטיבי ולא יקר -מחיר זהה למחיר בחו"ל, פעם ראשונה שמביאים מוצר חדש לארץ ולא עושים עלינו קופה, שאפו גדול למייבאים.
 


שורה תחתונה- זה מסוג הדברים שכדאי שהיו בתיק, את אף פעם לא יודעת מה יכול להיות לך בשיער במשך היום, תמיד השיער מחליט למרוד אז לפחות שיהיה לך עזרה ראשונה, כמו כן כייף לרענן מידי פעם את השיער בריח אחר. ממליצה בחום אבל עדין לא מחליפה את החפיפה הרטובה.




שיהיה לכולנו ימים טובים של שיער
באהבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי