מה שיגרת הלילה שלי ? - coca style

14 בדצמבר 2015

מה שיגרת הלילה שלי ?

הסטייליסטית לימור אלזמי משתפת אותנו בשעות הלילה שלה, ובהתארגנות מושלמת- ל"לילה טוב".

רוב הפוסטים  שלי משום מה הם על שגרת הבוקר, ובינינו בבוקר הכל בחטף אין כזה זמן להתפנק באמת.. והשעות הכי כיפיות אצלי לפחות הם בלילה ולכן הפעם החלטתי לספר לכן על הלילה שלי ומה שיגרת הטיפוח הלילית שלי.

 
  שיגרת טיפולי לילה-
** הסרת איפור-
אז בדר"כ בסוף יום אנימרוחה בשאריות איפור שהחזיק לי יום שלם ואין לי כוח להסיר אותן אבל בשארית כוחות אני מסירה עם המסיר איפור  EYE & LIP MAKEUP REMOVER -  שהוא מסיר איפור דו-פאזי מדהים (!) שפותח במיוחד לאזור העדין של העיניים והשפתיים.  התכשיר מסיר את האיפור ביעילות ובקלות בלי צורך בשפשוף העור, ויתרון שהוא מריח ממש טוב ומעניק לך תחושת רעננות לפני השינה.
 

** שיקום גבות-
אם שמתן לב שהגבות שלי לאחרונה עבות ומודגשות, ממד כמו ברוק שילדס,או ואניה בוקשטיין אז הכתובת לזה זה הג'ל גבות , אך זה מסוג הדברים שעושים רק בלילה, אז מידי ערב את מורחת  את הג'ל החדש להאצת צמיחת הגבות והריסים – של המותג האמריקאי "ארדל",,אני מודה הייתי סקפטית ולא האמנתי אבל באמת לאט לאט החוסרים שהיו לי בגבות התמלאו, ולחשוב שעוד פעם הייתי מורחת על הגבות שמן קיק-גוועלד!!! מומלץ ביותר..מבטיחה לכן שתרימו גבה!!!
 

**טיפול השיער לילה לפני-
הסוד לשיער טוב היא הכנה מוקדמת לילה לפני, לפני כשבועיים הייתי בהשקה שיער בינלאומית של חברת טיפוח לשיער SAPHIRA המיוצרים מהמינרליים של ים המלח.
מוצרי SAPHIRA נמכרים ברובם לשוק המקצועי ברחבי העולם ואינם משווקים דרך חנויות הקמעונאות.  אז מי שיוצא לה לבקר בירושלים חייבת להכנס לסלון בוטיק SAPHIRA  החדש שנפתח במלון וולדורף אסטוריה.  לחברה יש מוצרים שונים לטיפוח השיער וביניהם שני מוצרים בלעדיים: שמן מינרלי טיפולי לטיפוח, הזנה והגנה של השיער ובוץ מינרל לריכוך, פתיחת קשרים ובנייה מחדש של שלמות מבנה השערה.כמו כן ממליצה בחום האחד  שלי -   The ONE: מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר,את שמה את המסיכה בלילה קמה עם שיער בריא להפליא רך בעל חיות ברק ובריא, מומלץ בחום גם למי שחושבת ששערה מקורזל - עוד תהיו מופתעות !!
 
** מריחת לק -בשביל למרוח לק צריך זמן כי ללק לוקח זמן להתייבש ובתור אחת שהבוקר שלה זה שש בבוקר אין סיכוי שבשש בבוקר אמרח לק ולכן הלילה שלי הוא "צו השעה עבורי" , הלילה הזה בחרתי את הלק הירוק המנצנץ ההורס  מהמהדורה המוגבלת החדשה של אסנס  “come to town”  שהיא מהדורה חגיגית לשנה החדשה, המהדורה הזאת לוקחת אותי לנוסטלגיית מסע קניות בעיר ניו יורק, בתקופה הכי נוצצת של השנה, אבל זה מה שנקרא חלומות באספמיה אז נמרח את הלק ונחלום.
 
** להתפנק עם קרם לחות לפנים וסרום של דרמסול של ד"ר אלמן ,מאחר והעור שלי מאוד חשוב לי חשוב לי, אני דואגת לטיפוח העור ולשגרת לילה אינטנסיבית, הסרום מאפשר חדירה של כל חומר פעיל ומוליך יעיל לקרם לחות שבא אחריו, וחוץ מזה תמיד כייף לישון עם פנים זוהרות רעננות ומתוחות.

** והאחרון אחרון ספר לפני השינה אז על מגזין אופנה אני לא מוותרת אבל בין לבין חייב קצת לעלות את מנת המשכל שלי, ולכן יש לי מדריך כיס בנושא קוסמטיקה מקצועית – כבלוגרית חשוב לי להתעדכן לדעת ולהבין הכל על מנת שיהיה לי כתבות תוכן טובות ואיכותיות ולכן "הסיפור לפני השינה שלי"  הוא של חברת הקוסמטיקה המקצועית HL אשר השיקה מדריך כיס בנושא קוסמטיקה מקצועית המדריך הכיס, שנעשה בשיתוף מיטב המומחים בתחום, מכיל מגוון רחב של כתבות, מאמרים וטיפים מקצועיים בנושא טיפוח עור הפנים,והטיפול בו, כגון: פיגמנטציה, אקנה, אנטי אייג'ינג, עור רגיש ועוד.
 
זאת השיגרה הלילית שלי איך שלכן? דומה שונה? אשמח לשמוע
נשיקות
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320 

תגובה 1:

  1. אפשר למצוא מגוון מוצרי איפור וטיפוח בפלמינגו ביוטי, https://flamingobeauty.co.il/

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי