למה? כובע !! - coca style

17 בדצמבר 2015

למה? כובע !!

מי שמכירה אותי בטח שמה לב לעובדה שלא עשיתי איזה "תסרוקת משונה" כבר הרבה זמן , אני שהייתי "מלכת הבלוריות" מחליטה החורף הזה להתחבא מתחת לכובע..אז הפוסט הבא אתן לכן את התשובה- למה כובע?

כובע מיועד לכל מי שקמה ביום עם שיער רע או לחילופין כל מי שרוצה להקפיץ הופעה בשניות, או מי שבכלל מתלבטת כן לא - כובע !!


אז כן נעים מאוד אני מכורה! זה לא עוד כובע זה פשוט חולשה, להזכירכן לא מזמן כתבו עליי אפילו בעיתון על מחלת הכובעים שלי, ולא זה לא מסתיים בזה, אני עדין ממשיכה עוד למלא את המתלה שלי.
בבוקר, בצהרים ובערב אני עם כובע בין שאני נמצאת במקומות פתוחים ובמקומות סגורים, מה גם לדעתי זה מוסיף לי בסנטימטרים, ומשלים לי את שתי סנטימטרים האבודים ל 1.60.

אני שמחה להציג לכן את מהדורת הכובעים שלי  - שיק מתבקש ולתפארת עם ישראל- עם היסטוריית אינסטגרם משקשקת.

כששואלים אותי מאיפה הכובעים ? לרוב אני לא זוכרת אן אפילו מתבלבלת ואם תשאלו למה ? אז כי אני עליתי על משהו, לכל החברות האופנה יש את אותו סוג של כובע אבל לכל חברה יש את הצבעים המהממים שבהם היא מומחית ובלעדית,שימו לב יקירותיי הכובעים האלה דומים להפליא וכל אחד נקנה בחנות ובחברה אחרת אבל הכובע שאני הכי אוהבת הוא הכובע בצבע בורדו אשר נקנה בחברת גולברי והוא צבע נדיר חורפי ותודו שהוא הופך אותי מילדה קטנה ומתוקה לגברת עם קלאס, לגמרי כובע קסמים!!

אני לא יודעת מה איתכן אבל בתור פאשניסטוש אני יכולה להגיד שיש כלל לא כתוב בקרב פאשניסטה והוא - את לא פאשניסטה אם אין לך תמונה עם כובע.


אז בנות לטיפולכן ..כובע זה מאסט
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי