המדריך הסטייליסטי- ללוק חורפי - coca style

18 בדצמבר 2015

המדריך הסטייליסטי- ללוק חורפי

הסטייליסטית לימור אלזמי נותנת את כל הטיפים איך להתלבש בחורף בשיק ובסטייל ולגרום למבטים בכל עבר

 
היי אבריבאדי אני פותחת את הפוסט בשאלה - תגידו לי באמת עד כמה אתן אוהבות להתלבש בחורף מ 1-עד 10 ?!
 אם הייתי נותנת לכן אפשרות לאפס יכול להיות הייתן בוחרות אפס, אחת הסיבות לחוסר חשק הזה היא כי האווירה החורפית מעייפת, מקררת, ומוציאה מהכלים ותמיד יש אווירה חורפית כזאת שבחורף מותר להיות מרושלים ולא לשמור על חוקי הסטייל, להנות מהצעיף האדום יחד עם הסריג הצהוב והגרביים הצבעוניות הלא קשורות אה ולא לשכוח את המטריה הורודה, נראה לי שאתן מהנהנות בהסכמה כן יש בחורף כמעין "רישול אופנתי" אפילו מוסכם מראש. ולכן האתגר הכי גדול של כל סטייליסטית היא להלביש בחורף, בעוד שבקיץ להיות סטייליסטית זה לא חוכמה העור זוהר ושזוף , כל בגד נמתח על הגוף בצורה נכונה,  והשאלה הכי מבוקשת איך משמרים את הסטייל בשעה שבחוץ קר וקפוא ושהמוח הסטייליסטי קופא מקור.- אז איך בכל זאת לשמור על סטייל.
 
המדריך הסטייליסטי- ללוק חורפי
1. לבחור בסטייל שהוא לא מיינסטרים כוונתי היא לא לשרוץ בחברות האופנה שכולנו מכירים, ולמחוק את "תופעת העדר" ודווקא לחפש חנויות מיוחדות, עם סטייל נוטף ואחר וליצור לך לוק ייחודי אחר שיגרום לשאול אנשים מאיפה זה , ולא שידעו מראש שזה מהקולקציה האחרונה של חברה אופנה כלשהי. היום בימינו שכולנו משוטטות בקניון אנחנו זוכרת בעה"פ קטלוגים אופנה *** תודו שאני צודקת.
הפעם החלטתי לצאת מהקופסה ולחפש סטייל אחר ולא חברת אופנה בינלאומית אלא לבחור בוטיק- שואו רום  'שאמס' אשר מייבא מאירופה (מילאנו, לונדון, פריז ועוד.. ) פריטים מיוחדים החל מבגדים הורסים ועד לליין אקססוריז המכיל תיקים ותכשיטים חורפיים המשלימים את הלוק. מלאי סטייל ולראות לכן איך אפשר לעשות פקקי תנועה עם סטייל מהפכני.
 
2. שילובים מעניינים ולתבל בהרבה "פלפל"- לשלב מיקס אנד מאץ' של מעילי פוך, טרנץ', דמוי פרווה, יחד עם שמלות חורפיות בגזרות מחמיאות, סריגים דקים ועבים באורכים קצרים וארוכים, ז'קטים דמויי עור וזמש, פריטים אופנתיים בשילוב פרזנים, חולצות ועליוניות פייאטים, מכנסיים בגזרות מחטבות וגם בגזרות מתרחבות, הדפסים מן החי כגון מנומר, זברה, מנוחש, מבחר גזרות.



3. להשתמש בצבעים חורפיים יפים ולעשות התאמה מדויקת- פלטת הצבעים החורפית נעה במנעד רחב בעיקר בצבעים מונוכרומטיים כגון: שחור, לבן, ניוד, אפור, ועד לצבעים בוהקים יותר ככחול נייבי, ירוק צבאי, אדום בורדו, צהוב חרדל.
4. אקססוריז חורפי- כאן המקום להשתמש בכל אפשרות חורפית מדליקה החל מכובע מפונפן ועד למזוודה ענקית וינטג'ית , מטריה מהממת , ואם תשאלו אותי גם להתהלך עם כוס קפה זה התוספת הכי מחממת ללוק חורפי, וכמובן לא לשכוח להסתובב עם הווג שלך זה הצהרה אופנתית לפאשניסטה מהשורה !!!
 
 
 











באהבה רבה וחורף נעים וחמים מלא סטייל
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי