החתולה המעושרת- לא לילדים בלבד - coca style

26 בדצמבר 2015

החתולה המעושרת- לא לילדים בלבד

את הלו קיטי בטח כולכן פגשתן בחייכן בין אם יש לך ילדות קטנות או בין אם על הפיג'מה התמימה שלך מודפסת חתולה מתוקה העונה לשם הלו קיטי , שלחנו את הסטייליסטית לימור אלזמי לבדוק מה כל המהומה אחרי החתולה המעושרת הלו קיטי ? וראנו כי החתולה הזאת מתחילה לשלוט בכל מקום, אז לראשונה אצלי בבלוג פוסט שגם הילדה שלך יכולה לקרוא ולהזדהות.

 
אופנה אמביוולנטית - משמע אופנה שהיא דו ערכית משמע אופנה שקהל היעד שלה מוגדר מראש לשני יעדים, קהל יעד בוגר וקהל יעד הילדים, משמע ,שיכול להיות שאת והבת שלך תחלקו את אותו מדף אופנה וסטייל החל מהלק ועד לתיק והחולצה ועוד.
אז אם עד לאותם רגעים שכתבתי את הפוסט וחשבתי ש"הלו קיטי" זה שיא הילדותיות ואין סיכוי שאתחבר לוורוד ולחתולה הזאת, מסתבר שנגנבתי אליה, ויותר מכל התאהבתי !!

הוזמנתי להשקה של הלו קייטי וכבר הרגשתי שהגעתי למסיבת יום הולדת של ילדה בת שלוש, צלחות מודפסות קיטי, עוגות מאוירות קיטי, והכל יותר מדי ורדרד ומתוק. הגעתי לאירוע כי חברת opi השיקה לקים מהממים וכמובן שלקחו את גיבורת הילדים החתולה "הלו קיטי" והיא גנבה את כל ההצגה כיאה לגיבורת ילדים, opi השיקו לקים מהממים בצבעים פסטלים מהממים ורדרדים, סגלגלים וצבעוניות שמתאימה גם לילדות וגם לנו..
 

ואיפה עוד אפשר לראות את החתולה קיטי שלנו - בלקים, בתיקים, בפיג'מות, בשעונים ואפילו בסיגריות (לא חינוכי בעליל).
אז איך אתן עם זה ? אוהבות ? מתחברות? או אמביוולנטיות? אותי מעניין איך הצליחה כל כך הלו קיטי ואיך היא כזאת ממוסחרת, תביאו לי עכשיו את הגאון השיווקי הזה שהפך את החתולה התמימה הזאת "לחתולה מעושרת".
וזה היה הבוקר שלי יום למחרת מאמינות!! כוס קפה ורוד קיטי, פצירה קיטי, לק קיטי , אפשר להכריז שלקיטי יש עוד מעריצה "לימור קיטי" !!

ההוכחה לפניכן "לימור קיטי" מככבת באינסטוש -
 
ככה אני נראית אחרי מריחת לק של הלו קיטי- מבסוטית

באהבה רבה ושבוע טוב
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי