מה האיפור שאת חייבת שיהיה לך בתיק - coca style

21 בדצמבר 2015

מה האיפור שאת חייבת שיהיה לך בתיק

אנחנו כל היום מסתובבות ממקום למקום וחייבות בין לבין לעשות טאץ' אפים כאלו אנחנו מקסימום דוגמניות על מסלול.
אז אספתי את התיק שלי ובדקתי מה באמת יש שם? ומהם הדברים שכל פאשניסטה ומאקאפיסטה חייבת שיהיה לה בתיק?

 גיליתי שהתיק שלי באמת מציל חיים ונפשות ואני קוראת לתיק שלי - תיק של טאץ', אז מי שרוצה תיק עם אוצרות כמו שלי רק צריכה לקרוא את הפוסט.

מה האיפור שאת חייבת שיהיה לך בתיק?
אם עכשיו אני אשאל אחת אחת ממכן - איזה איפור את לא תוותרי ? ככל הנראה כשלכל אחת יהיה משהו אחר , תלויי מה היא רוצה להדגיש, יש כאלה יגידו בלי איילנר אני לא יוצאת !! יש כאלה שיגידו בלי סומק אני לא יוצאת !! ולי יש משולש קדוש באיפור כשבלעדיהם אני לא יוצאת והם - מייק אפ, מסקרה ואודם אדום- יש בקהל עוד כמוני?!
אז אני פותחת לפניכן את התיק שלי ומוציאה את כל תכולת האיפור , מה מצאתי?
# המסקרה שלי היא של חברת לנקום Hypno'se מסקרה עמידה לכל היום מאריכה ריס ריס , זה מסוג המסקרות שלא עושות גושים בריסים , המסקרה לדעתי נשארת עליי 24/7 שאני מגיעה לבית היא עדין עלי, ואני מאוהבת בצבע השחור הבוהק של המסקרה - בטוח יש פה עוד מכורות למסקרה של לנקום.
 
# האודם האדום שלי שייך לחברת רבלון מקפסולה שכבר לא קיימת שנקראת red lipstick day , מדי פעם שבא לי לנצנץ באודם אדום ולהכניס לשפתיים מראה חושני אני שולפת את הנשק הסודי שלי שזה האודם הזה, לי חבל  שלא מייצרים עוד את האודם הזה ולכן אני שומרת לו אמונים- תסלחו לי שהפעם לא תוכלנה  להשיג את האודם, אבל בינינו אודם אדום לכל חברה יש ובדר"כ כולם דומים אבל שלי הכי יפה (צנועה שכמותי).
#המייק אפ שלי הוא של רבלון, מהסדרה החדשה בצורת סטיק ונקרא insta-fix להבדיל מרוב המייקאפים כשרובם הגדול הם נוזליים ובזכוכית זה מסוג המייק אפים שכייף לזרוק בתיק לא מלכלך, אין פחד שישבר או יישפך, מבחינת טיב המוצר מדובר במוצר חדש יחסית השתמשתי איתו כבר שבוע והוא נכנס מהר לתיק - שווה ביותר.
 
ועוד דברים שאני מחזיקה בתיק- 
זה הלק שמרחתי אתמול ומאחר שאני "לקוהוליק מוצהרת" אין מצב שאצלי יהיה קילופים ואם יתקלף  הלק אבוי לי אז אני מיד שולפת את הלק ומתקנת!! הלק שמרחתי עליי הוא של אסנס ואני מאוהבת במראה הנוצץ והמבריק שלו, והוא עולה רק 13 שקל (אל תגלו - זה רק נראה יקר!!)
#שימר - מודה הוא לא תמיד נמצא בתיק שלי זה תלוי באיזה נסיבות היום , אם יש לי דייט, השקה או מסיבה אז ארצה להיות זוהרת יתר על המידה,  השימר שאני הכי אוהבת להשתמש הוא של בובי בראון והצבע הכי מבוקש שלהם - pink Quarzt
#  וכמובן הצללות-  אם בא לי להשקיע אז שלושת העפרונות להצללות של סמאש בוקס הם מעולים, הכי קלים למריחת וליצירת  הצללות והיתרון שאת לא חייבת פז"ם של מאפרת כדי לדעת איך לעשות הצללות כי זה ממש קל - תציירי כמה איקסים על הפנים עם העיפרון, ותטשטשי באמצעות ספוג ואת כבר יכולה ללמד את קים קרדשיאן.
#עיפרון גבות- אז אומנם שכחתי להכניס אותו לתיק (כאלה זה שמתארגנים בצ'יק) אבל בהחלט אני אוהבת להדגיש את הגבות ולתת להם אשליה של מראה פראי, מלא וטבעי. העיפרון גבות שלי הוא של בובי בראון בצבע mahogany והוא ממש נראה טוב וטבעי, למי שיש לה שיער חום ברונטי אני ממליצה .
 
אז בננות אתן אף פעם לא יודעות את מי תפגשו בדרכים ולכן תהיו תמיד מתוקתקות ומצוידות באיפור הנכון ובזמן הנכון.
 
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה 
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי