שעון מתקתק בסטייל - coca style

8 בדצמבר 2015

שעון מתקתק בסטייל

אז היום אני נותנת לכן "זמנים" ומזמינה אותך לחגוג סיפור ישראל על השעון הכי מתקתק במדינת ישראל, אז אם אתן רוצות שעון בסטייל ,אחר ייחודי , ופיס אחד רק לכן, הפוסט הזה בשבילכן.

 
 
 
אז נתחיל קצת בשיעורי היסטוריה" היה היה לפני שלושים שנה מפעל שעונים קטן בקיבוץ קבוצת יבנה, והמפעל הקטן הזה היום אמפריה מובילה בעולם ובתחום השעונים בכלל"
שעוני עדי, זה המפעל השעונים היחיד בישראל ומפיץ מותגי השעונים המובילים בעולם חוגג 30 שנה להיווסדו.
במפעל שעוני "עדי" עובדים עבודה עברית  מהדפסת הלוחות, הרכבת מחוגים, בקרת איכות, בדיקות אטימות נגד מים, מחלקת גרפיקה, הדפסה ועד מכירה ללקוח בחנות המפעל הצמודה או באתר המקוון של המותג.
לרגל חגיגות ה-30 החליט המותג להציג תערוכה אקסקלוסיבית שאליה הצטלמו מיטב מעצבי אופנה ומובילי דעת קהל שקיבלו לידיהם שעון "עדי" כמוצר גולמי ואותו עיצבו כאות נפשם לצורך מטרה נעלה.
אם היו מבקשים ממכן לעצב שעון -איך הייתם מעצבים?!
אני נותנת לכן טעימה קטנה מהעיצובים המושלמים של אושיות אופנה וסלב (אליאנה תדהר, אנה ארונוב, אריק זאבי, ארנון ג'ני צרוואני-מאנה, דנה גרוצקי, שביט ויזל, דניאלה פיק, טל בק, ועוד רבים וטובים  ) הייתי שמחה לראות אם אתן מזהים של איזה סלב שייך השעון, אבל כדי לדעת את התשובה אני מזמינה אותכם להגיע לתערוכת שעונים בקומת הגלריה (קומה 3) של קניון עזריאלי תל אביב ושם יוצגו 30 תמונות של המעצב/מוביל דעת קהל עם השעון שעיצב. השעונים שעוצבו יימכרו פיסית במכירה פומבית באתר המקוון של שעוני "עדי"  וכל ההכנסות ייתרמו תרומת קודש לעמותת שק"ל שהיא עמותה מובילה בישראל בקידום והשתלבות של אנשים עם צריכים מיוחדים.
ואם אתן סקרניות לראות איך נראה השעון המתקתק והמעוצב שלי תצטרכו לחכות  היום בערב ולראות באינסטוש שלי, כי עיצבתי להנאתי גם שעון, ולא הוא לא למכירה פומבית !!
 
וזה בינתיים אלה  הבחירות שלי - תודו שזה הכי מושלם- ועכשיו תנחשו של מי מהן שייך לאנה ארונוב?
 
 
נפגש שם
באהבה גדולה
לימור אלזמי-יזמית אופנה
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי