מה אומרות עינייך המאופרות? - coca style

11 בינואר 2016

מה אומרות עינייך המאופרות?

מבט בעיניים פשוט יגיד לכן מי האדם שנמצא מולכן האם הוא טוב או רע, נשמה טובה או אחד שעושה עין רעה.

אז אני מאמינה רק בעיניים טובות ולכן עשיתי פוסט על העיניים כראי הנפש שלנו, וגילתי שאיפור לא נכון, לא משורטט, ומשורבט יכול לגרום שיחשבו עליכן משהוא שאתן ממש לא.

הפוסט הזה יספר על גלגוליי איפור העיניים אז והיום, ויחשוף אתכן לרשימת מוצרים חדשניים בתחום העיניים.

 
אז נכון שסגנון איפור של עיניים משתנה בין תקופות וטרנדים חולפים, ההיסטוריה התחילה עוד בתקופות הטרנד הקליאופטרי שאז העין הייתה עמוסה בהרבה שחור ומלוכסנת מאוד, בתקופת מרלין מונרו האיילנר שלט והיה זיוותי וגם הגבה הייתה יותר מקושטת ,והיום האיפור עיניים הוא קצת יותר עדין כמו קיילי ג'נר שמדגישה ממש את הריסים, ויש כאלה שאוהבות להדגיש רק את הגבות (כמוני) , או לשרטט אליינר מדויק , וכמובן שהכל תלויי בסגנון אישי והכי חשוב שיהיה מותאם למבנה הפנים והעיניים.
הפעם הלכתי לטופ של הטופ ובדקתי מוצרים חדשים שיהפכו את העיניים שלנו למהפנטות ומשדרות יוקרה וטוב , אבל שימו לב גם איפור יקר חייב ידיים מוכשרות וטובות אז להלן רשימת הקנייה הבטוחה שלי לעיניים יפות וטובות.

מסקרה כחולה של לנקום - אני מאוד אוהבת את המסקרות של לנקום יש לי את המסקרה השחורה כבר שנים ומה שאני  אוהבת שהיא דרמטית. אך הפעם רציתי קצת שינוי ובחרתי במסקרה גרדיוז כחולה של לנקום, נכון כשהצבע של המסקרה הוא לא הצבע המועדף על כל אחת אם כי הוא בהחלט יכול להתאים לכל אחת. המסקרה הכחולה מומלצת להדגשת עיניים כחולות ,חומות, ירוקות, אני ממליצה למרוח מסקרה כחולה רק בריסים העליונים, זה יקנה לך מבט מסקרן, אחר וידגיש את עינייך.

צללית עיפרון בצבע שמפניה של חברת פופה נותן לעיניים ברק וזוהר וגם עדינות , הצללית נמרחת בקלות , ממליצה מאוד היא איכותית לא יורדת ונשארת לאורך זמן. טיפ שלי אפשר להשתמש עם הצללית הזאת גם להצללות - הצבע מגיע עם שימר יפה, תזכרו מספר 2.
עיצוב הגבות של אסתי לאודר - הגבות העבות כבר מזמן מככבות אצלנו, אניה בוקשטיין היא הראשונה שנשאה את הדגל, חשוב לדעת שלא לכל אחת מתאים "גבה פראית", יש כאלה שמתאים להן גבה מקושטת שמדגישה את הפנים , יש כאלה שצריכות רק לסרק את הגבה ויש לה גבה מושלמת, צריך לראות את המבנה הפנים ואז להתאים את הגבה הנכונה.

בזמן האחרונות אני רואה בכל נושא הגבות הרבה "אסונות טבע" - אז אני אהיה ברורה, לא לצבוע את הגבה כמו פרידה קאלו , לא לצייר גבה אף אחת ממכן לא ציירת גבות !!! אלא רק ליצור הצללה ומסגרת והכל בעדינות (אני קוראת לזה טאץ' אפים בגבה).
המוצרים המומלצים  שלי לענייני גבות הם מבית היוצר אסתי לאודר-
 עיפרון ג'ל - עיפרון מהמם ומדהים הוא דק ונוח לעשות הצלה וטשטוש, ומגיע עם צד נוסף מסרקיה קטנה שעוזרת לך לסרק את הגבה ולטשטש. 
 ועל מנת לקבע את העיפרון כדאי להשתמש עם המסקרה גבות גם של אסתי לאודר שמסרקת את הגבה ונותנת לה מראה טבעי ויפה היא קיימת בכמה צבעים שתואמים לגוון הגבה.
 אחרי שאיפרת את הגבה -תמיד לבדוק ולשאול האם המראה עושה אותי טבעית? עצבנית? ערסית? תענו לעצמכן ואז תחליטו , האם זה המראה שהייתן רוצות לשדר ? אם כן צאי לרחובות ותרימי גבה לכל עבר!!
ונסיים ב"שמלה השחורה הקטנה" של העיניים שזה איילנר של אסתי לאודר שהוא נראה כמו עיפרון דו צדדי עם שתי זיוות , צד אחד זווית דקה מאוד למי שאוהבת איילנר דק וצד שני זווית עבה למי שאוהבת איילנר דרמטי, איילנר כזה גם מישהי שקוראת לעצמה "עקומה" במריחת אליינר (כמוני)  תצליח !! ועם עובדות לא מתווכחים.
 אני יודעת שאתן רוצות לראות איך התאפרתי ואיך העין שלי נראית ומאופרת , אבל עדיף שתפגשו אותי במציאות כי במציאות אני יותר "פוטוגנית" מתמונות.

מאחלת לכולנו "עין טובה", מאופרת ומשדרת טוב .

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי