יום חג בקלרינס - coca style

21 בפברואר 2016

יום חג בקלרינס

שלא תגידו  שלא אמרתי ולא עדכנתי - מחר יום חג בחברת הקוסמטיקה של  קלרינס. כל מי שתגיע לרשת הסופר פארם יכולה להנות ממבצעים שיש רק ב"יום חג קלרינס" ומבטיחה שהיו מלא מתנות.


אז למה אני מספרת לכן ?!
אז בטח אתן חושבות שיש לי "תגמולים" אז זהו שלא, בתור אחת שקונה הרבה קלרינס אני יודעת שזה מותג שלא "משחרר מבצעים" אבל הפעם הוא "חוגג מסיבת סיילים" אז חייבת לעדכן אתכן במבצעים והמתנות-
20% הנחה על מגוון מוצרי האיפור והטיפוח מבית קלרינס
- על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
-בקניה מעל 299 ₪ מקבלים תכשיר ניקוי One Step 100 מ"ל מתנה!
-בקניה מעל 399 ₪ מקבלים קיט מוצרים בגודל מיוחד מתנה!
 

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים:
כל מגוון הניקויים של קלרינס במחיר מיוחד של 109 ₪ בלבד!
כל שמני הפנים (לוטוס/סחלב כחול/סנטל) ב 199 ₪ לבד! (במקום 309 ₪)
מסקרה אינסטנט דפינישן 01 ב 99 שח  בלבד! (במקום 183 ₪)
תחליב גוף עשיר ב 149 ₪ בלבד! (במקום 235 ₪)
באלם לשפתיים מסדרת הידרה קווינץ ב 69 ₪ בלבד! (במקום 110 ₪)
דאודורנט רול און  ב 89 ₪ בלבד! (במקום 146 ₪


ואם אתן מתלבטות מה לקנות? תנסו את השלישיה המנצחת שלי היא- משזף, סרום לפנים, פריימר לפנים.

זהו אנחנו נפגש מחר בעמדת קלרינס.
באהבה
לימור אלזמי -יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8309320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי