למה כדאי לשלב גם טיפול פנים ביתי וגם טיפול מקצועי במקביל ? - coca style

22 בפברואר 2016

למה כדאי לשלב גם טיפול פנים ביתי וגם טיפול מקצועי במקביל ?

אני לא קוסמטיקאית וגם לא מתיימרת להיות כזאת, אבל אני נפגשת עם לא מעט אנשי מקצוע ושואלת למה זקוק עור הפנים כדי שיראה זוהר.

אז נכון שאנשי מקצוע ממליצים מיד ללכת לקוסמטיקאית כי היא הד"ר שהכי מבינה בעור הפנים, אבל הנכון והמומלץ יותר הוא לדעת לשלב בשגרת טיפוח יומיומית ויחד עם זאת מידי פעם להגיע גם לטיפול מקצועי שהוא יותר חודרני ויותר מקצועי.

אז בפוסט הזה לא תקבלי את התשובות מה טוב יותר טיפול פנים מקצועי או טיפול פנים ביתי ?

 אלא תקבלי את כל האמת בפנים- שצריך וחובה לשלב גם את הטיפול הביתי יחד עם הטיפול המקצועי כדי שעור פנייך יהיה זוהר, רענן ושמור לאורך זמן !

 הטיפול הביתי-

צריך לדעת שטיפול קוסמטי ביתי דורש זמן , ודורש אינטנסיביות ותדירות גבוה כדי לראות בשינוי. נתחיל במוצרי שגרה יומיומיים שממש לא כדאי לפספס.
רחיצת פנים-
אני  בוקר ולילה רוחצת את עור הפנים עם ג'ל רחצה , ואוהבת במיוחד לרחוץ עם מים קרים כי זה מותיר תחושת רעננות. התרחיץ היומיומי שלי הוא מוצר ביתי ולא יקר כל של קארמה crema בניחוח אשכולית אדומה, שאני שוטפת בבוקר את הפנים, הניחוח של האשכולית מעיר אותי.
 
 
סרום פנים- מודה שעד לפני שנתיים הייתי מורחת על עור הפנים קרם בלי סרום, כי באמת לא הבנתי את המשמעות, היום שאני מבינה שתפקידו של הסרום הוא להוליך את הקרם הלחות אני לא מוותרת על זה, המוצר שלי הוא סרום של אידיאליה מבית וישי מיועד לצעירות ישראליות בגילאי 25-35, והוא הופך את העור לזוהר יותר עם תוספת הקרם לחות.

קרם לחות - חשוב שהקרם לחות והסרום יהיו מאותו משפחה ומאותו חברה כי לכל חברה יש את המרכבים המיוחדים שהיא שמה בקרם, ולכן אני ממליצה על ג'ל באלם ללילה של חברת וישי מסדרת "אידיאליה סקין סליפ" , מחקרים מספרים כי בלילה העור פנים שלנו עובד ומחדש את עצמו, והשאלה הנשאלת מה קורה בימים שאת לא ישנה מספיק, או עייפה כרונית, איך עור הפנים מתחדש? והתשובה לזה היא הג'ל באלם ללילה שתפקידו להחדיר לחות ואנרגיה לעור הפנים ולעבוד גם בשעות המעטות שישנת, המוצר פועל מצוין ומעורר את העור כאלו ישנתי לילה שלם.
 

קרם רב שימושי - הקרם של וולדה -סקין פוד קרם, זה קרם "מאסט" שחייב שיהיה אותו בתיק,  הוא קומפקטי ותמיד מצליח להציל אותי שאני מרגישה שהעור שלי יבש, הוא עשויי משמני חמניות, שקדים, קמומיל, ואמנון ותמר ומיועד לשימוש יומיומי במרפקים,בברכיים, בכפות רגליים/ידיים.
 
טיפול בנקבוביות חסומות- הפעם אציג בפינכן שתי אופציות-
1. פאיו פריז Payot- תכשיר יומיומי מחליק ומחדש את העור, מדובר בג'ל קליל בניחוח מנטה אומנם קצת מעקצץ אבל בשימוש יומיומי במוצר בהחלט יסיר בעדינות את התאים המתים. מומלץ למי שיש לה זמן כל יום , ומכניסה את זה לרשימת המשימות היומיומיות.
2. טיפול פיליניג- ריוול פילינג HL - תכשיר לטיפול פעם בשבוע- מיועד להסרת תאי העור המתים מבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות, אם כי שלא תטעו לא תריחו איזה ניחוח פירותי, אלא ניחוח "תרופתי" שמתנדף לאחר כמה דקות, ההיגיון בניחוח הוא בשל ריכוז הגבוה של החומרים הפעילים בתכשיר.
הפיליניג מגיע עם מרקם מאוד סמיך (קצת מזכיר שעווה אבל אל תפחדו) יש למרוח ולחכות שיתייבש, לאחר 20 דקות לקלף את הפיליניג ואז מידית תראו את ההשפעה של פיליניג במו עיניכן, תראו את הלכלוך שצבר העור, נקודות שחורים והכל.
אז כמו שכבר אמרתי אומנם הריח חזק, אבל חותמת לכן שזה "מוצר מנצח", כבר מהרגע שאתן מורידות את הפיליניג תבחינו בשינוי בעור אדום וזוהר, ממש כאילו חזרת ממכון קוסמטיקה.
 

טיפול מקצועי- Oxygeneo – טיפול פנים מבוסס קפסולות + ג'ל – לאנטי אייג'ינג והבהרת כתמים

 טיפול פנים Oxygeneo - הוא בדיוק המשלים לכל הטיפולים הביתיים כי הוא עמוק יותר וחודרני יותר, הוא מבוסס על קפסולות וג'ל שדואג לקילוף עדין של העור מתאים מתים, מעשיר את עור הפנים בחמצן טבעי , ויוצר הבהרה/ אנטי אייג'ינג. הטיפול נעשה ע"י פחמן דו חמצני (לא פולשני).
אומנם עשיתי רק טיפול אחד כזה אך כבר מהטיפול הראשון נכחתי לראות שהעור זוהר וקורן אם כי יש לעשות מספר טיפולים כדי לראות תוצאה סופית .וכדי להמחיש לכן הבאתי לכן בלון- שהוא לא מנופח, וברגע שלוחצים על הפחמן הדו חמצני הבלון מתנפח, ולצורך השוואה כך בדיוק עור הפנים שלנו נראה ברגע שמחדרים לו את הפחמן הדו חמצני ,עליית החמצן בכלי הדם שלנו משפרת  את עור הפנים.
 
לפני שהבלון מנופח-כלומר העור שלנו לפני טיפול
 

הבלון מנופח - אחרי הטיפול בעור - העור מתמלא בחמצן בחיות .
 
 

 שיטה זאת של חברת Oxygeneo נבחרה להוביל בקליניקות יוקרה בעולם, והיום היא בישראל , מי שמתעניינת טלפון לבירורים על המכון הקרוב:
08-957-9777
אתר- http://www.dnd-tech.com  
פייסבוק: 
www.facebook.com/oxygeneocos

 
אז עכשיו כל מה שנותר לכן זה לדעת לשלב בין הטיפול הביתי לטיפול המקצועי, וכל אחת יכולה לבחור לה את רשימת הקרמים שעושים טוב לעור פנייה, זאת הנבחרת שלי.

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320
 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי