איזה תכשיט בשבילך?! - coca style

25 בפברואר 2016

איזה תכשיט בשבילך?!

בתור אחת שתכשיטים אצלי זה "בגד" בפני עצמו, אני מתייחסת לתכשיט כאמירה וחשוב לי שכל תכשיט שלי יהיה ייחודי, מעניין ורק שלי. 

אז חלומות מתגשמים כי מצאתי סטארט אפ חדשני  שיהפוך לי את חלומותיי ותכשיטי למציאות .

עכשיו תסתכלו טוב טוב על עומס התכשיטים שכאן בתמונה , כן בכוונה העמסתי וזאת מהסיבה שאני רוצה שתנחשו איזה פריט ממכלול התכשיטים אני עיצבתי ?
 
 
טוב אז אני טובה ואעזור לכן יש פה שתי תכשיטים שאני עיצבתי, אחד זה טבעת המגן דוד שעיצבתי לפני שש שנים והיא מלווה אותי בכל מקום , בחרתי דווקא "מגן דוד" כי זה האני מאמין שלי " תדע מאין באת ולאין אתה הולך ".
 
והעיצוב החדש שלי הוא השרשרת אינסטגרם המהממת שעליה מתנוסס השם של הבלוג שלי coca style .בשעה שכל הראשים שלנו סביב תמונות אינסטגרם החלטתי לענוד שרשרת שתזכיר לאנשים תמיד את שם הבלוג שלי., ולי תזכיר קצת מעבר לזה , למי שלא יודע את הסיפור מאחורי השם coca, לא מדובר בשם אקראי שבחרתי לבלוג אלא בשם עם הרבה משמעות וקשר דם, קוקה היא הסבתא רבה ז"ל שלא הכרתי, ולשתינו הייתה תשוקה זהה לאופנה.
 
 
אז לעינינו איך ניתן לעצב את חלומותיך ?
בחברת JULBOX  אפשר לעצב כל תכשיט שרק חלמת עליו, כמו עגיל , שרשרת או צמיד , תכשיט שאת עיצבת בעצמך לבד.
היום כל אחת רוצה לשמור לעצמה את הייחוד שלה ושיהיה לה תכשיט  One of a kind, שאם היא תחליט מתישהו לצלם באינסטגרם רק היד כולם ידעו שזאת היא בגלל הצמיד המיוחד.
 
איך מעצבים ?
אז לא צריך להיות מעצב דגול,  פשוט נכנסים לאתר של JULBOX ומתחילים לעצב בפשטות ובקלות בהתחלה את בוחרת איזה צבע תכשיט את רוצה ? כסף או זהב? מה תרצי לעצב - שרשרת/עגילים/ צמיד?  ותוך כדי יש הסברים ותמיכה והכל מאוד מאוד מובן וברור והכייף שישנה אפשרות גם לראות הדמיה של איך התכשיט יראה .
כל התכשיטים עשויים מפליז בציפויי זהב וכסף, מצופים בציפוי עבה במיוחד שמבטיח עמידות לאורך זמן, ומלוטשים בעבודת יד ובגימור איכותי.
התכשיטים מגיעים ארוזים יפה בקופסא, והמחיר ממש אטרקטיבי מחיר אחיד לכל העיצובים, לרגל ההשקה 139 ₪ כולל שליחות עד הבית (זמן אספקה עד 10 ימי עסקים ).
 

רוצה לקבל תכשיט מתנה ממני ? מתנה ליום האישה הבינלאומי .
בא לי לפנק את הקוראות המהממות שלי בשני תכשיטים מהממים בעיצוב אישי (תכשיט אחד לזוכה מאושרת) , כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחריי באינסטגרם, ועל גבי תמונת ההגרלה לכתוב איזה תכשיט הייתן רוצות לעצב? מה החלום שלכן? שני הרעיונות הכי יצירתיים יזכו.  
עד לתאריך 8.3.16.
 
עיצוב נעים לכולם, שכולנו נעצב לעצמנו את חלומותינו.
 
אוהבת
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320


אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי