מגיע לך צל"ש גברת !! - coca style

8 במרץ 2016

מגיע לך צל"ש גברת !!

טוב הרי זה ידוע שאני "האימא של כל הפמיניסטיות" והיום אנחנו חוגגות יום האישה הבינלאומי , אז דקה לפני שאני נכנסת להרצאות של יום האישה.. מברכת אתכן בשפע של טוב, העצמה, כוח, ושנמשיך להילחם למען השגת שיווין זכויות ,לזכור שאנחנו שוות, יפות וזן נדיר. אז הפעם אני מביאה פוסט שגם יעודד אותנו הנשים, וגם מתנות מפנקות לעצמנו.


כסטייליסטית אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים נותנת אנרגיות ואיזון ללקוחות שלי ומחדירה בהן נפש צעירה ורעננה המצאתי עבורן סיסמא  שרצה אצלי בכל הרצאה -"צל"ש גברת" שמשמעותן כל הדברים החשובים לאישה באמת-
צ- צחוק ,לדעת לחייך לצחוק וליהנות מהחיים.
ל- לישון , להקפיד על שעות שינה מסודרות .
ש- שתייה, לשתות מים ,מים מעניקים אנרגיה.
ג- גישה חיובית, לדעת להכיר בטוב ובחיוב.
ב- בריאות, לעשות בדיקות באופן שוטף.
ר- רוגע, לתת לעצמך לנוח ולהירגע -מדיטציה.
ת- תזונה, חייב להשקיע בתזונה בריאה וטובה
 
אז אל תחכו לזר פרחים ,תפנקו את עצמכן במתנות שוות וטובות בבגד טוב, בקרמים מובילים, בבשמים שגורמים לך להתרעננות אז בואי להציץ איך פינקתי את עצמי ליום האישה הבינלאומי.

מה הפינוקים שלי ליום האישה ובכלל ?
 
 1. קרמים לעור הפנים - עור הפנים שלי חייב את המוצרים הכי טובים שיש כל השנה, מוצרי לנקסטר 365 איתי כל השנה, לנקסטר השיקו סדרת טיפוח חדשה שכוללת גם סרום פנים וגם סרום לעיניים, שמה שמייחד אותם זה "פטנטים מדעים רשומים", ובאמצעות הקרמים אפשרי להחזיר לעור מראה קורן, ולגרום לשיקום ההגנה על ה DNA שלנו, אז מה צריך לעשות כדיי לשמור על עור בריא - 3 טיפות בערב ובבוקר של הסרום פנים, ושתי טיפות בסרום עיניים שמפחית משמעותית נפיחויות ועיגולים כהים, וכאן באמת תראו שטיפול נכון גורם לשינוי, תראו כבר כיצד העור משתנה, נהיה זוהר ומקרין והכל בזכות מרכבי הסרום,  יש גם את "האפגנטיקה" שזה ויסות שיטת הגן שמזכיר לתאים איך אז בנעורים התאים עבדו וגורם לזרז ולשקם. אז לגיל 16 אומנם אין  סיכוי שאחזור אבל בהחלט עם המוצרים האלה אוכל להחזיר את מצב עורי ליותר אלסטי ואפילו משתבח .
 

2. דברים מיוחדים ופינוקים  
אז בפעם האחרונה שנכנסו אליי לאמבטיה שאלו למה הבירה נמצאת במקלחת ולא במקרר.. ואני צחקתי בטירוף, כי לשמפו ולקרם גוף שלי לא רק שיש צורה של בירה אלא עשויים שמרי בירה, בהתחלה קניתי את זה בגלל ה"קנקן" אבל חכמינו צדקו "תסתכלו בתוכו" מדובר בריח טוב , מזין  ונספג מהר.  גם השמפו וגם הקרם גוף ממעבדות קוסמטיקה טבעית שוורץ ,ממליצה למי שאוהבת לפנק את עצמה בדברים מיוחדים, ניתן להשיג בטלפרמה.
 
 
3. בשמים טובים הם חבריה הטובים של האישה- עזבו "פנינים" בואו נהיה מציאותיים נכון שבושם זה החבר הכי טוב  שלך?
ואיך אפשר לחגוג יום האישה בלי שורה של בשמים אז במקרה שלי זה יותר  "שדרת מעצבים"- זה כבר ידוע שכל מעצב אופנה ש"תופס מעצמו" מביא ליין של בשמים בהשראתו , אז הפעם שתי בשמים שתפסו את האף שלי, והניחוח לא עוזב אותי.
  • הבושם מסדרת חברי הטוב "דולצה גבאנה" שנקרא  Dolce Rosa Excelsa Eau de Parfum מדובר בבושם שהמראה שלו ממש רומנטי , נראה כמו פרח  הוורד שהוא סמל הנשיות, והיופי, הריח מאוד חזק וטוב והיתרון שמדובר ב"פרפיום" כך שהוא נשאר כל היום.
  • הבושם הנוסף שהוא מבחינתי הכי שאפו לאישה הוא הבושם של המעצבת "סטלה מקרטני" Stella Eau de  Toiletteמדובר בבושם שהעיצוב שלו שולט בול כמו התשוקה והפאשן שלה לעיצוב ולאלגנט, בקבוק אלגנטי או דה טואלט בניחוח עדין ביותר, גם כאן הורד שולטת אך בעדינות יותר, כי הניחוח ששולט הוא המנדרינה הרעננה והלימון, זה ניחוח שבהחלט מתאים ביותר לאביב, למי שאוהבת בשמים רעננים ופרשים.
 
4. אישה יפה בגדים יפים- אז ברור שתשאלו אותי מאיפה החליפה ההורסת שלי אז לפני כשבוע התפנקתי בבוקר שכולו טוב בהשקה בלופט בקסטיאל אצל המעצבת מאיה נגרי שהצליחה לגרום לי לרצות את כל הקולקציה המיוחדת שלה, היא עיצבה קולקציה שכל אישה יכולה למצוא את עצמה, בין אם את אישה שאוהבת להרגיש "טום בוי" ונוחות זה מילה ראשונה אצלך בבגד, היא עיצבה  חליפות כותנה,וחולצות טי שרט מקסימות,וקולקציית ג'ינס מדהימה, וכמו כן גם את העולם האלגנטי מצליחה לכבוש בענק ע"י שמלות ודגמים אלגנטיים , עכשיו תוכלו להציץ ולראות אותי בחליפה המוכספת של מאיה נגרי - אסכם במילה אחת - אלגנט !!
 
חג שמח אישה יפה

אז תזכרי תמיד שמגיע לך- צל"ש גברת !!!
אוהבת המון
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי