מה המראה איפור לאביב סתיו 2016 - coca style

7 במרץ 2016

מה המראה איפור לאביב סתיו 2016

האביב כבר פה וחייב להתאפר בהתאם ולכך הפעם הבאתי לכן אור גרוסמן עם איפור מהמם במיוחד  לאביב קיץ 2016  של איל מקיאג' - ואם להודות האיפור כל כך סקסי שזה כבר באמת לא משנה מה היא לובשת? מסכימות איתי ?

איפור איל מקיאג'- תמונה יח"צ

האביב מאופיין בצבעי קפה, שוקולד וקרמל.
עור הפנים יהיה מרוח בשכבה עדינה של מייק אפ מסדרת BFF,שהוא יחסית מייק אפ קליל טבעי ונושם.
 
מומלץ לפדר באזור הלחיים והרקות  וגם יחד עם ברונזר מינראלי Wannabe ותוספת של שימר מינראלי שייתן הברקה ושיזוף הברקה עדינה.
 
מראה העיניים המעושן -  הגוונים הם גוונים חומים חמים טבעיים וזוהרים (צלליות מינראליות Liza + Diana + Toni) אני ממש ממליצה על פלטת הצלליות זה נוח וכייף שכל הצבעים נמצאים בסט אחד מסודר.
 
 
הריסים משוחים במסקרה "אנקור" שחורה שיוצרת מבט סקסי וחודר, והגבות מוברשות למראה מלא ופראי ממש כמו שאני אוהבת מודגש ויפה אבל עדין לא פרידה קאלו (מזל!!).
והחוק באיפור הוא ממש כמו באופנה " less is more "- לא להגזים, מאחר שהאיפור מאוד דרמטי בעיניים, יש לאזן את צבע השפתיים ולתת לו רוך ולהשאיר אותם "טבעיות ועירומות". הגוון של אור גרוסמן הוא גוון מאוד עדין של שפתון Ginger מסדרת XO Lipstick  ואני חייבת להגיד שאני מאוד אוהבת את הצבע הזה הוא ממש עדין ואני מרגישה שאני חורשת עליו , אז עמיכן הסליחה !!
 כמו כן במשפחת השפתיים -השיקו עכשיו עפרונות שפתיים עמידות המיועדות לתיחום ומילוי השפתיים רכים ומלאים ויטמינים, העפרונות מגיעים בצבעים שונים אדומים, ורודים, כתומים,סגולים וניוד המתאימים בול לבואו של האביב, שירטוט קל על השפתיים ואת יכולה לפנק את הבן זוג בנשיקה.

 
אז מה נשאר לנו להתאפר, להתלבש ולהנות מיום שטוף שמש.
 
באהבה רבה ואביב שמח
לימור אלזמי - יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

2 תגובות:

  1. חבל שזה נשמע שאת לוקחת קרדיט על עבודה של אחרים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני סטייליסטית, האיפור אצלי הוא הובי ועל גבי התמונה כתוב יח"צ אל מקאיג'

      מחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי