איך יוצאים לרחובות עם שמלה לבנה ?! - coca style

6 באפריל 2016

איך יוצאים לרחובות עם שמלה לבנה ?!

ביום שטוף שמש יצאתי ברחובות תל אביב עם שמלה לבנה, איפור אדום, שמפניה ,תותים ומקרונים ותתפלאו עדיין בארצנו שמלה לבנה היא "שמלת חתונה", כמות המזל טוב שקבלתי באותו יום הרקיע שחקים ונשבעת שהרגשתי לראשונה בחיי- מה חשה לה כלה מאושרת !! אז לפני שגם אתם תצעקו מזל טוב , בואו תשמעו מה יש לי לספר לכם על "יום עם שמלה לבנה".


 
שתרים את היד מישהי שלבשה בגד לבן ביום תמים ולא שאלו אותה מה היא חוגגת? לצערי בישראל של 2016 לצאת עם שמלה לבנה מחייב חגיגה, או תירוץ, אז יצאתי בלי תירוצים לחגוג "יום שמח", מותר לי?
 
אז בואו נצא לרחובות- ונעזוב את ה"קולולו" וקבלו אותי בשמלה לבנה מדהימה שקצת מזכירה שמלת כלה, והאמת שלא הייתי מתנגדת לכזאת בול ! אממה הרי למדתם להבין שאני אוהבת "פיסים מיוחדים" אז הפעם "פיס עם סיפור". 
את היום התחלתי עם כמות מטורפת של שמפניה, ונשנושים מתוקים אבל לפני כל חגיגה חייב להתאפר. 
איפור ובישום- 
אז לחגיגה המטורפת הזאת הבאתי את האיפור הכי "הוט קוטור" של חברת מאק מתוך קולקציה משותפת למעצבת האנגלייה שרלוט אולימפייה האגדית, שמתאימה לי באופן מדויק ללוק הזה כי האיפור משדר חושניות, זוהר ,אלגנטיות וקסם. אז בתור ילדת שנות השמונים שהייתה רגילה לבקש חתימות מסלב.. עדין מתרגשת לקבל חתימה מוזהבת של שארלוט אולימפיה , אז האיפור שהתאפרתי הוא בסיסי- אודם אדום ליפ גלוס בוהק, עיפרון שפתיים, וצללית בסיס מדהימה.
 

 
הבושם שהתזתי עליי מקולקציה רומנטית מושלמת של חברת קליניק, לבושם קוראים aromatics in black הריח נותן לסובבים שמריחים אותו -מסתוריות, קסם ופיתוי. לבנות הרווקות שקוראות את הפוסט-מי יודע אולי קליניק השיקו "סם אהבה חדש", שווה לנסות מריח מעולה, מאוהבת בניחוח היסמין ובבושם האלגנטי הזה, ימים יגידו ואומר לכן על מדד האהבה שלי. .
 

ומאיפה השמלה לבנה ?
מתוך קולקציית - H&M Conscious  Exclusive 2016 
 
השמלה עשויה כולה מחומרים מתחשבים בסביבה ונוצרה בהשראת הארכיונים ואוספי אופנה של מוזיאון לובר בפריז , אני מאוד מאוד מתחברת לקולקציה הזאת , מאחר שרואים שמעצבי h&m עשו עבודה מצוינת והשיקו קולקציה שהיא מלאת אומנות והוט קוטור .השמלה  מזכירה לי  ניחוח וינטג' מהאצולה, מי יודע אולי אשתו של לואי ה 14 היה לה משהו דומה לזה נכון מרגיש ככה?!
ואם יש מישהי שהיא חפצה ורוצה את השמלה או מעניין אותה לראות עוד עיצובים של אופנה מתחשבת אז להגיע לחנות H&M עזריאלי תל אביב ביום חמישי 7.4 בשעה 9:30 בבוקר, וככה תפגשו אותי, מבטיחה לפזר נשיקות לכולם.
 
 

גאונות לשמה - העגילים:
 תסתכלו טוב טוב על העגילים גם הם מקולקציית קונצ'ס אקסלוסיב  שנוצר מתערובת של ג'ינסים ממוחזרים המעורבבים עם שרף אורגני המתקשה והופך לחומר דמוי שיש- מדהים מדהים!!  
 
  
גילוי נאות- "יין ישמח לבב אנוש" או כמו שחכמינו אמרו " יצא יין יצא סוד!! " -כמה דברים שאתם חייבים לגלות על יום הצילום הזה  לא תכננתי ללבוש באותו יום שמלה לבנה, ולכן הנעליים פחות מתאימים (עכשיו אני מדמיינת אתכם מגלגלים לתמונות למעלה לראות איזה נעל נעלתי) החזייה שחורה ולא מתאימה ובולטת מידי (שוק אופנה) , אבל ככה זה שיש לי אופי ספונטני בעליל..ושאני מתחילה את היום עם בגד x ומסיימת בבגד y , אבל בחיים למדתי רק ספונטניות גורמת לי לחייך מכל הלב.


אז בנימת השמלה הלבנה, והיין והתותים - שיהיה לכולנו רק בשמחות !!

אוהבת 
לימור אלזמי-יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320  

4 תגובות:

  1. חולה עליך נשמה! יפה מבחוץ ועוד יותר מבפנים! מאחלת לך את כל הטוב של העולם!

    השבמחק
    תשובות
    1. שירה אהובה שלי את !! נשיקות מכל הלב

      מחק
  2. מהממת מוכשרת הסטייליסטית הכי מעניינת ומאתגרת שהכרתי!!!

    השבמחק

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי