איפה כדאי לעשות שופיניג בשקט? - coca style

2 במאי 2016

איפה כדאי לעשות שופיניג בשקט?

אז עונת החג שלי עברה בשלום ובתור סטייליסטית עסוקה הפעם הייתי יותר נבונה וחיפשתי מקום לעשות סטייל ללקוחות במקום פחות סואן, ובלי הרעש והתורים האסטרונומיים של הקניונים.

 
חיפשתי וחיפשתי ומצאתי קניון שנמצא במרחק נגיעה מהמרכז ..20 דקות ושווה את חוויות הקנייה שם.
בימינו שקניונים רבים נהיו תעשייה של כסף , שלא מספיק שאת שוהה בקניון את צריכה לשלם קנס חנייה עבור כל שעה ושעה שטיילת שם, ותוסיפי לשלם גם לי כסטייליסטית אז בכלל יצאת בנזק עז, מצאתי פתרון שיקי לקניון שאני אימצתי וממליצה גם לכן.
אז ברוכות הבאות לקניון עזריאלי רמלה, העיצוב של הקניון לא יאומן מעוצב ביד רמה שווה לבוא להציץ בגזרת החנויות- יש שם שדרת חנויות, בתי קפה, מסעדות , מותגים בינלאומיים ומותגים ישראליים.
 
ומה יש שם?
פשוט הכל !!!  נהניתי לראות את כל מותגי האופנה הבינלאומיות ביניהן: H&M, MANGO, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית', צ'ילדרן פלייס, וכמובן החברות הישראליות קסטרו, פוקס, רנואר, TWENTYFOURSEVEN, הוניגמן, גולף, ALDO, SPRING, SCOOP, המשביר לצרכן, גולברי, אדידס, תמנון, זברה, יפו תל אביב, מגה ספורט, קרייזי ליין, דלתא, המשביר לצרכן ועוד.
 
 
 היתרונות להגיע לקניון רמלה -
1.אין דחיפות בתורים-  נהניתי מלעשות קנייה בפשטות, ברמת שירותית גבוה ואדיבות.
2. יש את כל המידות ומבחר רחב של בגדים- מה גם ששם בטוח יש את כל המידות ,ואת כל הדגמים וכאן את לא צריכה להתפלל שיהיה לך חולצה במידתך כמו בקניונים הגדולים.
3. יש חנייה בחינם- אז כדי להמחיש לכם צלמתי את התמונה מהחניון, ששם רואים גם את העיצוב וגם שיש מלא מקומות חנייה (תפילה של כולנו נכון..)
 

ואם בא לכם לצפות בי ובאסיה שיק מפזזות בקניון רמלה תצטרכו להקליק כאן !! 
 

 


אז זה לא אומר שלא תראו אותי משוטטת בקניון אחר של משפחת עזריאלי, אבל בהחלט זאת אופציה טובה ונהדרת .
 
באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית 
052-8209320

 
  

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי