אודם מאט כי חייב !! - coca style

14 במאי 2016

אודם מאט כי חייב !!

אחרי שנים של חיפושים נמצא אודם עמיד לגמרי, אודם שלא יזוז גם אם אוכל, אשתה, וארוץ מעיר לעיר. בקיצור אודם שישרוד איתי את כל מהלך היום וישאיר אותי תמיד מחויכת ובשיא הסטייל אז אם בא לכן להתמרח נכון זה הפוסט בשבילכן.

 
אז בזמן האחרון אני כבר מזניחה את כל הליפ גלוס ואת האודמים והבוהקים ומפנה מקום לאודם מאט, אממה זה לא אותו אודם מאט שאתן מכירות שהוא מייבש את השפתיים, אלא מדובר במרקם רך וקטיפתי עם שמנים מזינים שיתנו לפנייך להיות חושניות ומאירות..
אז תכירו את האודמים החדשים שלי של מותג האיפור  MAYBELLINE NEW-YORK המותג השיק 6 גוונים של אודמים מהממים.
 
לאודמים העמידים יש הוראות הפעלה -
1.מרחי מעט מייק אפ או קונסילר לפני מריחת האודם.
2. תחמי את גבולות השפתיים עם עיפרון שפתיים ורק לאחר מכן צבעי את כל השפתיים באודם, וזאת מאחר שאודמים מסוג זה הם בעייתיים ולא כדאי שתצאי מהפסים.
3.ממליצה לכן למרוח פעמיים את האודם עם הפסקה של התייבשות כדיי שיאריך יותר זמן.

ועוד כמה דברים ששוה לדעת
לא מומלץ למרוח אודם זה בין הפקקים (מניסיון יוצא עקום), לא לאכול דברים שמנונים מאחרי שמאכל שמנוני מתפקד כמסיר איפור, כמו כן האודם הזה אידאלי עבור נשים דתיות כאודם שבת . 
 

 
אני בטוחה שגרמתי לכן שהאודם הבא שתמרחו יהיה מאט , כי ככה באמת אין התעסקות של טאצ'אפים במהלך היום.

באהבה רבה
לימור אלזמי- יזמית אופנה
סטייל יעוץ ותדמית
052-8209320

 

אין תגובות:

האני מאמין שלי

“סטייל זה לא רק לדעת להתלבש, סטייל זה לגרום לסובבים לחייך”- לימור אלזמי